Sabsmoob

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

mediabox xl omwisselen voor mediabox next

Kan ik als bestaande klant met internet Max en TV complete een nieuwe mediabox next aanvragen? De huidige start erg langzaam op en is ook daarna erg langzaam met schakelen tussen de zenders. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Goedemiddag @Sabsmoob

Allereerst welkom op de Community! Als je problemen ervaart met je huidige mediabox dan moet dit worden opgelost! Je geeft aan dat je huidige Mediabox XL langzaam opstart en traag is met het schakelen tussen zenders. Heb je hier al contact over gehad met de klantenservice of heb je zelf al wat uitgesloten met behulp van topics op de Community/onze website? Zo ja, wat is er allemaal al getest? 

Wil je liever een Mediabox Next ontvangen dan gaat dat gepaard met een abonnementswijziging. De Mediabox Next krijg je namelijk in bruikleen bij een TV Max abonnement. Op deze pagina kun je je pakket zelf samenstellen en checken wat het verschil is qua prijs en inhoud.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Via mijn Ziggo je abonnement opwaarderen.

 

https://community.ziggo.nl/search?q=next bestellen

Sabsmoob
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dus niet met mijn huidige abonnement?

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Ik wil mijn oude mediabox omruilen voor een Mediabox Next. Hoe doe ik dat? https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/specificaties

 

 

Je krijgt een Mediabox Next van ons in bruikleen bij bepaalde pakketten.

Bekijk alle pakketten met een Mediabox Next

Bestel je een Mediabox Next en heb je een oude mediabox in bruikleen? Dan ontvangen we deze graag terug.

In de bevestigingsbrief van het gewijzigde abonnement vermelden we of we je apparatuur retour willen. Apparaten die je hebt gekocht zijn jouw eigendom en hoef je niet terug te sturen.

 

Sabsmoob
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vreemd dat je €75 per maand betaalt en dan genoegen moet nemen met een tweederangs media box

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5736Posts
  • 596Oplossingen
  • 3325Likes

Goedemiddag @Sabsmoob

Allereerst welkom op de Community! Als je problemen ervaart met je huidige mediabox dan moet dit worden opgelost! Je geeft aan dat je huidige Mediabox XL langzaam opstart en traag is met het schakelen tussen zenders. Heb je hier al contact over gehad met de klantenservice of heb je zelf al wat uitgesloten met behulp van topics op de Community/onze website? Zo ja, wat is er allemaal al getest? 

Wil je liever een Mediabox Next ontvangen dan gaat dat gepaard met een abonnementswijziging. De Mediabox Next krijg je namelijk in bruikleen bij een TV Max abonnement. Op deze pagina kun je je pakket zelf samenstellen en checken wat het verschil is qua prijs en inhoud.

Uitgelicht topic