1
Vraag
2
Reacties
Leon90

Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

mediabox xl en modem geen signaal?

Goedemorgen,

Afgelopen dinsdag is de Mediabox XL en het modem voor het alles in 1 pakket aangekomen. Enthousiast alles aangesloten en het werkt niet.. gebeld met de klantenservice en het zou gisteravond en uiterlijk vanochtend moeten werken.. Helaas net geprobeerd…

Nu heb ik de bekende foutcode op de Mediabox met offline en ook geen verbinding op het modem.(lampjes blijven groen en pijltjes groen knipperen)

In mijnziggo is het pakket ook niet zichtbaar dus ik vermoed nog geen signaal?

Voor de eigen gemoedsrust is het wel goed aangesloten? Op het binnenkomende punt de verdeler en dan de groen/rode naar het modem en de zwarte voor de Mediabox.

De humax draait nog wel.(alleen tv start)

Groetjes Leon.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 10057Posts
  • 587Oplossingen
  • 2830Likes

de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) dient vervangen te woorden door een ziggo monteur

een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen 

Bekijk in context

9 Reacties 9
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 10057Posts
  • 587Oplossingen
  • 2830Likes

de hoofdaansluiting het aop (abonnee overname punt) dient vervangen te woorden door een ziggo monteur

een moderator kan kosteloos een monteur voor je inplannen 

Leon90
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@anoniemforum het aop is ook behoorlijk vergeeld dus dit zal vast een oudje zijn ?…

Ik hoor vanzelf wat van de moderator.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 10057Posts
  • 587Oplossingen
  • 2830Likes
Leon90 wrote:

@anoniemforum het aop is ook behoorlijk vergeeld dus dit zal vast een oudje zijn ?…

Ik hoor vanzelf wat van de moderator.

is idd al een hele oude 

een moderator komt van zelf langs het topic en kan dan voor jou een monteur inplannen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19830Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7617Likes

Goedemorgen @Leon90,

Super dat je de nieuwe Mediabox XL hebt aangesloten! Alleen zo te zien krijgt de Mediabox XL geen connectie met het netwerk vanwege een verouderde abonnee overname punt. 
Hierdoor krijg je op het moment foutcode CS1004 ERR SP 1.0.6 te zien. Ik heb een afspraak met een netwerkmonteur voor je geregeld op donderdag 14 januari 2021 tussen 8:00 uur en 13:00 uur.
Mocht het jou op die datum niet schikken dan is de afspraak via Mijn Ziggo > Mijn Gegevens > Mijn Monteursafspraken. 

Laat je na het monteursbezoek weten wat je bevindingen zijn?  

Groeten,

Paul 

Leon90
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Paul Ziggo 

Bedankt voor je reactie. Hoever kan ik het monteurs bezoek uitstellen? Dit aangezien het momenteel even niet wenselijk/mogelijk is.(quarantaine zucht..)

Deze week gaat hem dus helaas zeker niet lukken en volgende week zal een twijfel worden..

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19830Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7617Likes

@Leon90 Als je inlogt in Mijn Ziggo kun je de afspraak tot 2 a 3 weken in de toekomst verplaatsen.

Leon90
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Paul Ziggo super als het zover is laat ik het weten of het werkt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19830Posts
  • 1388Oplossingen
  • 7617Likes

@Leon90 Top, ik wacht je bericht dan even af.  Nog een fijne dag gewenst! 
Groeten,

Paul

Leon90
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Paul Ziggo Even wat stof afblazen..

Vandaag is de monteur geweest en alles draait naar behoren. Opgelost wat mij betreft.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic