Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een mediabox xl met hdmi aansluiting en een dvd recorder. Normaal kan ik op beide apparaten opnemen. Maar nu gaat het analoge signaal verdwijnen. Is er een manier om toch te kunnen blijven opnemen op de dvd recorder. Ik neem daar altijd tvprogramma's op voor mijn ernstig zieke moeder op die in een verpleeghuis blijft en zet die dan op een dvd.
Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft daar zou je mijn moeder heel blij mee maken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hulp gevraagd wrote:Dus geprogrammeerd opnemen. Dus je kan niet zodra het programma begint de opname toets van de dvd recorder indrukken.
Nu neem ik op via de harde schijf van de dvd recorder en bewerk daarna het programma, zoals een naam geven en de pauze eruit knippen en dan zet ik het op een dvd.
dat is mogelijk
je kunt gewoon op het moment dat het live op tv begint de opname knop van de dvd recorder indrukken
Dat zou allemaal helemaal geweldig zijn.
Maakt het nu uit welke van de 2 humaxen. Het is de bedoeling dat het eerst op de harde schijf van de dvd recorder wordt opgenomen zodat ik het kan bewerken voordat ik het naar de dvd kopieer.
Hulp gevraagd wrote:Dat zou allemaal helemaal geweldig zijn.
Maakt het nu uit welke van de 2 humaxen. Het is de bedoeling dat het eerst op de harde schijf van de dvd recorder wordt opgenomen zodat ik het kan bewerken voordat ik het naar de dvd kopieer.
zijn allebei goed
Oke ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
Mocht ik nog vragen hebben of als het me toch niet helemaal lukt bv met aansluiten kan ik dan nog bij jouw terecht.
Hulp gevraagd wrote:Oke ik hoop dat het allemaal gaat lukken.
Mocht ik nog vragen hebben of als het me toch niet helemaal lukt bv met aansluiten kan ik dan nog bij jouw terecht.
vragen kun je altijd stellen op de community
Dat is fijn.
Heel erg bedankt voor je hulp. Als het allemaal gaat lukken dan maken we mijn moeder er heel blij mee.?
Zet programma / opname dan wel meteen op dvd! Dus opname op dvd opnemen . Niet eerst op evt harde schijf! Ivm evt kopieer beveiliging.
Aansluiten is gelukt. Ik krijg alleen bij net5 en mtv een zwart scherm met de melding E48-32
Kijk de aansluitingen eens goed na inz coax etc .
Het is gelukt. Het lag aan de coax.
Bedankt voor de hulp.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.