R.Sonders

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

mediabox xl afstandsbediening koppelen aan ok odl 32641h tv, code niet gevonden

Een tv van het merk Ok -odl 32641h  is niet te vinden in de lijst om de mediabox xl afstandsbediening te koppelen 

Dit om met demedia xl afstandsbediening de tv te kunnen bedienen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
R.Sonders
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi, bedankt voor je reactie.

De cide van de vestek tv 3148 had ik ook al gevonden, juist aan ennuitzetten van de tv is belangrijk.

We blijven gewoon verder zoejen

Grt Raymond

Bekijk in context

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @R.Sonders,

Naast de eerdere code die mijn collega @Cecilia  met je gedeeld heeft kom ik ook nog koppelcode 3434 tegen voor OK televisies. Je zou die code ook nog kunnen uittesten. 
Als dat ook niet werkt ben ik bang dat je twee afstandsbedieningen moet blijven gebruiken. Of je zou kunnen overwegen een universele afstandsbediening te gebruiken.
Deel jouw bevindingen anders maar onder het topic. 

Nog een fijne dag gewenst!

Groeten,

Paul 

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2658Likes

ok is huismerk tv van de mediamarkt

ik gok dat die niet compatible met de afstandbediening van de mediabox xl 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @R.Sonders 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Het klopt inderdaad dat OK televisies niet in de lijst staan om te koppelen met de afstandsbediening van de Mediabox XL. Deze zijn in het algemeen niet compatible met de afstandsbediening van de Mediabox XL zoals @anoniemforum al vermoedde. Niet alle functionaliteiten werken dan. Toevallig kwam ik na een kleine speurtocht wel een klant tegen waarbij het was gelukt met deze code: 3148. Echter, het aan- en uitzetten van de televisie was een functionaliteit die niet werkte na het koppelen. Deze code kun je altijd proberen. Mogelijk dat iemand anders hier nog langs komt met een alternatieve manier op ze te koppelen. En anders ben ik bang dat je misschien toch twee afstandsbedieningen moet blijven gebruiken.

R.Sonders
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hi, bedankt voor je reactie.

De cide van de vestek tv 3148 had ik ook al gevonden, juist aan ennuitzetten van de tv is belangrijk.

We blijven gewoon verder zoejen

Grt Raymond

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Deze TV (inmiddels uitverkocht) staat genoteerd als “Ziggo-gecertificeerd”: https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_ok-odl32642h-db-1639968.html en ik vraag me dan een beetje af op welke begrijpelijke manier deze TV “Ziggo-gecertificeerd” is?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19179Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @R.Sonders,

Naast de eerdere code die mijn collega @Cecilia  met je gedeeld heeft kom ik ook nog koppelcode 3434 tegen voor OK televisies. Je zou die code ook nog kunnen uittesten. 
Als dat ook niet werkt ben ik bang dat je twee afstandsbedieningen moet blijven gebruiken. Of je zou kunnen overwegen een universele afstandsbediening te gebruiken.
Deel jouw bevindingen anders maar onder het topic. 

Nog een fijne dag gewenst!

Groeten,

Paul 

Uitgelicht topic