1
Vraag
2
Reacties
EricB.

Gedreven Raadgever
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

mediabox next blijft downloaden na stroomstoring

gisteren een stroomstoring gehad van 3 uur. de mediabox next in de huiskamer startte daarna gewoon weer op, de mediabox next in de slaapkamer blijft echter oranje licht wat gaat knipperen. Op de tv komt een soort downloadpijltje in beeld. Na enige tijd gaat de mediabox langzaam rood knipperen, uit en weer aan. dan begint het opnieuw.

Ik heb het knopje aan de achterkant uitgezet, 30 seconden gewacht en weer aangezet. hielp niet. Ik heb de stekker eruit gehaald, 30 seconden gewacht en weer ingeplugd. werkt niet. ik heb de stekker eruit gehaald, erin gestopt en het (-) en standby knopje 10 seconden ingedrukt. werkt ook niet. bekabeling is goed en die in de huiskamer werkt perfect.

Volgens Ziggo moet er een monteur komen. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? oplossing?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EricB.
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

De ziggomonteur kreeg het ook niet meer opgelost, de box is zojuist vervangen.

Bekijk in context

7 Reacties 7
robinjoo19
Expert
Expert
  • 5127Posts
  • 76Oplossingen
  • 1753Likes

werkt de coax nog wel als je deze rechtstreeks in de tv stopt 

Steefb
Expert
Expert
  • 12781Posts
  • 2498Oplossingen
  • 4782Likes

Heb je ook de modem al eens opnieuw gestart?

Is je next met wifi of utp verbonden?

EricB.
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

next is bekabeld.

 

EricB.
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

ik heb het modem nog niet opnieuw opgestart. Ziggo geeft dat zelf ook niet als oplossing omdat die in de huiskamer gewoon zijn ding doet. wat denk je, toch maar eens proberen?

 

EricB.
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

ja, dat lijkt allemaal in orde.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 6483Posts
  • 1749Oplossingen
  • 2462Likes

Hi @EricB.
Nog een warm welkom hier op de Ziggo Community!

Fijn om te zien dat er al zo goed met je is meegedacht. Ik ben heel benieuwd naar hoe de vlag er op dit moment bij hangt? Hebben de tips geholpen? Zo niet, dan zou je eventueel ook nog kunnen testen wat er gebeurt als je de Mediabox Next eens omwisselt van locatie (slaapkamer -> woonkamer). We horen graag weer van je! 

EricB.
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 7Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

De ziggomonteur kreeg het ook niet meer opgelost, de box is zojuist vervangen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic