gisteren een stroomstoring gehad van 3 uur. de mediabox next in de huiskamer startte daarna gewoon weer op, de mediabox next in de slaapkamer blijft echter oranje licht wat gaat knipperen. Op de tv komt een soort downloadpijltje in beeld. Na enige tijd gaat de mediabox langzaam rood knipperen, uit en weer aan. dan begint het opnieuw.
Ik heb het knopje aan de achterkant uitgezet, 30 seconden gewacht en weer aangezet. hielp niet. Ik heb de stekker eruit gehaald, 30 seconden gewacht en weer ingeplugd. werkt niet. ik heb de stekker eruit gehaald, erin gestopt en het (-) en standby knopje 10 seconden ingedrukt. werkt ook niet. bekabeling is goed en die in de huiskamer werkt perfect.
Volgens Ziggo moet er een monteur komen. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt? oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De ziggomonteur kreeg het ook niet meer opgelost, de box is zojuist vervangen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
werkt de coax nog wel als je deze rechtstreeks in de tv stopt
Heb je ook de modem al eens opnieuw gestart?
Is je next met wifi of utp verbonden?
next is bekabeld.
ik heb het modem nog niet opnieuw opgestart. Ziggo geeft dat zelf ook niet als oplossing omdat die in de huiskamer gewoon zijn ding doet. wat denk je, toch maar eens proberen?
ja, dat lijkt allemaal in orde.
Hi @EricB.
Nog een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Fijn om te zien dat er al zo goed met je is meegedacht. Ik ben heel benieuwd naar hoe de vlag er op dit moment bij hangt? Hebben de tips geholpen? Zo niet, dan zou je eventueel ook nog kunnen testen wat er gebeurt als je de Mediabox Next eens omwisselt van locatie (slaapkamer -> woonkamer). We horen graag weer van je!
De ziggomonteur kreeg het ook niet meer opgelost, de box is zojuist vervangen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.