Wael Rustumo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mediabox SMT-G7401 /XEN

Hallo 
Ik heb mediabox SMT-G7401/XEN . Hij kan niet starten allen het welkomstscherm blijft over . Ik heb de stekker uit het stopcontact gehaald en opnieuw op gestart en de kabels gecontroleerd, maar het mocht niet baten wat is de oplossing 

8 Reacties 8
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hoi @Wael Rustumo ,

Kan je een foto plaatsen van het AOP(coax aansluiting)?

Deze box kan sowieso kosteloos omgeruild worden voor een next.

Wael Rustumo
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de interactie.

ed1141f1-49bb-43da-8d4b-82ec3cd47d92.jpg

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

als hij zelfs na een paar minuten stroomloos maken hierop blijft hangen is hij overleden. je kunt de box omwisselen voor een next of next mini. geef even aan welke je voorkeur heeft, dan kan een moderator het in orde maken.

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/next-mini

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/mediabox-next

Verwijderd account
Niet van toepassing

Mee eens met @Gio2903 .

Maar ter toevoeging:

AOP is prima op zich voor de XL en next.Ook voor alle modems behalve de Ubee 1318, Arris ConnectBox Giga of Sagemcom.Als je een van deze hebt of krijgt dient het AOP wel vervangen te worden.

Btw, ik adviseer aangezien er gewoon coax ligt om een Next te nemen.Dat is eigenlijk de beste optie.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

in de praktijk blijkt helaas dat zelfs met dit aop er ruis op je compal/arris binnen kan komen. zou inderdaad voor een next kiezen mét installatiemonteur die dan je aop vervangt en de next installeerd 🙂

Verwijderd account
Niet van toepassing

Lees ik inderdaad ook wel af en toe @Gio2903 .

Maar als ik het van @tobiastheebe begrijp, zal in principe dit AOP nog wel moeten voldoen.Maar vervanging is wel beter.

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

hij voldoet inderdaad, maar kans op instraling is aanwezig. vooral bij een tras, een dio iets minder. maargoed, ts heeft de info die hij nodig heeft en zou dus aanraden om het aop meteen mee te pakken

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hi @Wael Rustumo, welkom op de Community! Zo te lezen ben je al goed geadviseerd door @Gio2903 en @Verwijderd account. Heel fijn! 

Heb je al een keuze kunnen maken wat betreft de Next of Next Mini? Mogelijk heb je nog iets de informatie uit dit topic, geschreven door @Wim C. We horen graag van je!

Uitgelicht topic