Replay tv werkt vaker wel dan niet. Soms werkt herstarten van de Next, herstarten/resetten wifi netwerk of terugzetten naar fabrieksinstellingen even, maar vaak dan nog steeds niet.
De Next is aangesloten via wifi. In mijn netwerk staat de connectbox in bridge modus en gebruik ik een Apple AirPort Extreme time capsule als router.
De Next diagnostiek geeft aan dat de signaalkwaliteit goed is maar de internetsnelheid traag!
Wanneer ik echter met mijn Macbook of iPhone op hetzelfde wifi netwerk in dezelfde ruimte mijn internetsnelheid test via de Ziggo speedtest is mijn internetsnelheid optimaal. (+/-300 Mbps).
Weet iemand de oplossing om mijn Next ook voldoende internetsnelheid te laten krijgen zodat Replay TV naar behoren werkt?
Of is de wifi van de Next gewoon kapot en moet de Next vervangen worden?
Alvast dank!
NB ik krijg binnenkort na contact met Ziggo een nieuw modem omdat die oud is en wellicht het probleem zou veroorzaken. Maar aangezien op alle andere apparaten internet goed is betwijfel ik of dit de oplossing is.