1
Vraag
2
Reageer en help mee
kebopoterne

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

live tv doet het niet wel replay tv kijken

Hallo heb alles aangesloten en geïnstalleerd. Internet verbinding is hoog geeft hij aan. Kan alle zenders en apps gebruiken gebruiken alleen niet via live tv kijken dan krijg ik het volgende. Sorry deze zender doet het nu niet CS2004. Als ik op kijk vanaf het begin klik doet hij het wel maar moet dan vanaf het begin kijken. 

10 Reacties 10
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Je hebt wel een coax kabel aangesloten?

 

Er lijkt iets mis met je coax, voor al deze functies gebruikt de next je internet verbinding.

 

Sluit je coax kabel(s) een opnieuw aan. Of vervangen indien mogelijk.

kebopoterne
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Volgens ziggo is de internetmodem activatie nog niet helemaal rond was. Je kon deze inderdaad al wel gebruiken.  Ik zit op een zetje te wachten van een zenderinformatie update die naar de Mediabox gestuurd gaat worden.

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Hi @kebopoterne, welkom op de Community! 
Is het probleem ondertussen opgelost en kun je eindelijk genieten van live tv? 

kebopoterne
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Krista, nee het probleem is nog niet opgelost. We hebben gebeld, schijnt bij een hoop nieuwe installaties een probleem te zijn, bij controle is wel gebleken dat de aansluiting goed was.  Ik zit nog steeds op een zetje te wachten van een zenderinformatie update die naar de Mediabox gestuurd gaat worden.

Kun jij ons hier mee helpen??

Krista
Community Moderator
Community Moderator
  • 299Posts
  • 45Oplossingen
  • 145Likes

Helaas @kebopoterne. Bedankt voor de terugkoppeling. Speelt dit probleem op alle zenders? Zou je voor de zekerheid foto's mee willen sturen van de aansluiting? Dan hebben we een goed beeld van de situatie. 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Je moet toch echt een coaxkabel aansluiten voor live tv.

kebopoterne
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Die zit er toch echt

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

En als je die in de tv stopt doet die het dan wel?

kebopoterne
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nee ook niet

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @kebopoterne, krijg je nog steeds CS2004 te zien bij live TV? Zo ja, zou je dan waar mogelijk de foto van de hoofdaansluiting nog kunnen delen? Dit omdat CS2004 verschijnt wanneer er een probleem is met het signaal van de coaxkabel. Met een foto van de hoofdaansluiting kunnen we deze op afstand controleren. Voldoet dat allemaal, stel ik voor dat we dan een monteur inplannen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic