Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb eindelijk de QE 317 digitale radio ontvanger aangesloten maar de geluidskwaliteit valt bar tegen.
Initieel had ik na het verdwijnen van het analoge signaal mijn LG Smart tv als radio-ontvanger gekoppeld aan mijn versterker via een optische kabel->omvormer (digitaal naar analoog ) en met tulp aansluiting op de aux van mijn stereo aangesloten. puik geluid; enige nadeel was dat de TV constant aan moet staan. Dus nu heb ik viavia op marktplaats zo'n ontvangeitje gekocht en aangesloten. Alles doet het naar behoren behalve het geluid. Ik moet mijn versterker nu veel verder open draaien om hetzelfde geluidsniveau te krijgen.
Ziggo geeft in hun handleiding aan op de wandcontactdoos in de kamer splitter POA-01 B te gebruiken en ik heb de POA-01-UPC gebruikt maar vlgs. mij zijn beide splinters identiek. Wie weet wat hier de oorzaak van is? Ligt het aan de kwaliteit van de ontvanger of misschien niet de goede splitter gebruikt? Tips en suggesties welkom.
Jean
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb dit fenomeen nog niet gelezen op dit forum.
Heb je het volume wel op maximaal staan in de QE 317 zelf?
Handleiding-Quantis-QE317_nl_fr_du.pdf (quantiselectronics.com)
Hallo Bert;
schaam me toch wel een beetje; in plaats van eerst de handleiding te raadplegen heb ik meteen een noodkreet op de community geplaatst. Kwam er achter dat idd het volume niet vol open stond bij de QE317. Bedankt voor je reactie
Ik heb dit fenomeen nog niet gelezen op dit forum.
Heb je het volume wel op maximaal staan in de QE 317 zelf?
Handleiding-Quantis-QE317_nl_fr_du.pdf (quantiselectronics.com)
Hallo Bert;
schaam me toch wel een beetje; in plaats van eerst de handleiding te raadplegen heb ik meteen een noodkreet op de community geplaatst. Kwam er achter dat idd het volume niet vol open stond bij de QE317. Bedankt voor je reactie
TOP, veel luisterplezier gewenst 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...