Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators ( die met [Z]iggo voor hun naam ) doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder nieuw topic. Zij hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
De Next of de Next Mini worden verstrekt aan diegene, die b.v. een oude en/of defecte mediabox van Ziggo in bruikleen hebben, waardoor Ziggo verantwoordelijk is voor de geleende/gehuurde apparatuur.
De Humax'en zijn waarschijnlijk uw eigendom en dan is de vervanging door Ziggo iets anders. Wacht u tot er een Ziggo mod langs komt. Misschien kan hij/zij u een leuk aanbod doen, om de Next of Mini in huis te krijgen.
Ps. overigens zijn in die 5200's wel nieuwe harddisks te plaatsen en omdat die dan geheel 'schoon' zijn, zijn vaak ook allerlei 'vreemde' fouten verdwenen.
U kan ook proberen de hardeschijf via het Humax menu te formatteren, dan bent u wel al uw opnames kwijt, maar dan verdwijnen vaak ook allerlei opstart fouten.
Vroeger was hier op het forum een Humax specialist aanwezig en die heeft dit o.a. vast-en-zeker wel ergens geschreven. Zoekt u daarvoor naar reacties van Expert @Willem-A1.