Opgelost! Ga naar oplossing.
Anonymous2015 wrote:
Het lijkt nu opgelost door het kastje naar de fabrieksinstellingen te zetten.
Een punt van verbetering voor ziggo.
Bedankt voor de hulp heren, zeer gewaardeerd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Teun wrote:
Om welke decoder gaat het??
Deze moet wel interactief zijn!
Teun
Anonymous2015 wrote:Teun wrote:
Om welke decoder gaat het??
Deze moet wel interactief zijn!
Teun
Ik heb al eens eerder een programma op deze manier gezien en tijdens het opstarten verschijnt er een rode knop met ziggo on demand in beeld. Dus ik kan redelijker wijs aannemen dat hij interactief is. Het enige dat ik niet kan beantwoorden is of dit ook bij mijn abonnement hoort. Maar dat is een vraag voor Ziggo.
En de decoder die ik gebruik is een humax IRHD-5300C
robbo wrote:
En deze bij bv Humax aangesloten op het internet? commando's/opdrachten gaan via internetverbinding en de rest over de coax.
Anonymous2015 wrote:Zie mijn laatste reactie. Even internet opn. in het menu van de humax instellen. Mocht dit niet lukken: even een standaard antwoord, de box even resetten. bv stroom er af, of fabriek herstel. ( evt modem reset)robbo wrote:
En deze bij bv Humax aangesloten op het internet? commando's/opdrachten gaan via internetverbinding en de rest over de coax.
Ja hij is aangesloten op het internet. Hij heeft zelfs een IP via DHCP.
Dus internet... check...
Teun wrote:eh eh humax uiteraard:blush: aangepast!
robbo
Horizon????????
Anonymous2015 voor de rest zoals Robbo aangeeft.
Teun
Anonymous2015 wrote:
@teun hij is wel aangesloten. Ik heb gekeken. Een dongel heb ik niet maar via bedrading gaat het prima.
Het enige is dat het nog niet wekt...
robbo wrote:Anonymous2015 wrote:Zie mijn laatste reactie. Even internet opn. in het menu van de horizon instellen. Mocht dit niet lukken: even een standaard antwoord, de box even resetten. bv stroom er af, of fabriek herstel. ( evt modem reset)robbo wrote:
Dus internet... check...
Anonymous2015 wrote:robbo wrote:Anonymous2015 wrote:Zie mijn laatste reactie. Even internet opn. in het menu van de horizon instellen. Mocht dit niet lukken: even een standaard antwoord, de box even resetten. bv stroom er af, of fabriek herstel. ( evt modem reset)robbo wrote:
Dus internet... check...
Geen idee of ze deze kast "Horizon" noemen maar die heb ik naar mijn idee niet. Het is een simpel kastje van humax. Neemt niet weg dat ik het even goed probeer...
Anonymous2015 wrote:
Het lijkt nu opgelost door het kastje naar de fabrieksinstellingen te zetten.
Een punt van verbetering voor ziggo.
Bedankt voor de hulp heren, zeer gewaardeerd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.