1
Vraag
2
Reacties
Appsappy

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

kan via viaplay op kanaal 200 de F1 niet volgen

Viaplay werkt wel op mijn mobiel en laptop  maar niet via mijn media box xl  op kanaal 200 alleen maar de   voorfilmpjes het zelfde geld ook voor de films en series.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Appsappy leuk dat je interesse hebt! Even voor de ultieme duidelijkheid: kanaal 200 zendt alleen rondom de Formule1 weekenden content uit, dus géén films en series.

Geniet van het aankomende weekend! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Kanaal 200 staat alleen open in raceweekenden.

 

Formule 1 in 2022: Veelgestelde vragen over Viapla... - Ziggo Community

 

Gaat Ziggo Viaplay ook Lineair uitzenden?

 
Vanaf 19 maart worden in de raceweekenden de Formule 1 kwalificaties, wedstrijden en studio programmering tijdelijk live uitgezonden op het lineaire kanaal 200 (tot in ieder geval 1 augustus). Doordeweeks en in weekenden dat er niet geracet wordt zullen er op dit kanaal o.a. herhalingen getoond worden. Dit lineaire kanaal is alléén beschikbaar voor klanten die via Ziggo een abonnement op Viaplay afnemen en beschikken over een mediabox of CI+ Module. Kanaal 200 wordt uitgezonden in 1080p.

Appsappy
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

dat is het misschien voor de f1 maar waarom kan ik dan geen films of series zien..... of moet ik de mediabox XL omruilen voor een Next

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Je kunt Viaplay kijken op een pc, laptop, mobiele telefoon, tablet of Smart TV. Uiteraard wordt de Google Chromecast, Apple TV en Airplay ook ondersteund. Lees zelf meer hierover op https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/viaplay-nieuweklant

En https://viaplay.com/nl-nl/.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Appsappy leuk dat je interesse hebt! Even voor de ultieme duidelijkheid: kanaal 200 zendt alleen rondom de Formule1 weekenden content uit, dus géén films en series.

Geniet van het aankomende weekend! 

Neomatrix2278

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leuk antwoord maar geen oplossing. Kanaal 200 werkt niet : je krijgt bericht “je moet je aboneren op viaplay. Heb ik al gedaan 3 dagen heleden via ziggo account. Gezien alle reakties op dit forum hebben jullie het technisch niet voor elkaar. Jammer want ik genoot voorheen van f1 cafe. Ik heb ook nu viaplay opgezegd. Ga via F1 app kijken en die is ook 50% goedkoper

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic