1
Vraag
2
Reageer en help mee
bakd04

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

kabelontvanger Umax 5300 c met scart i.v.m volledig blind zijn.e

Hallo Beste mensen, Ik Ben dick Bakker en volledig blind. Dit is in pricipe niet zo erg. Nu de vraag ik ben opzoek naar een ontvanger de umax 5300 c Ik hea een umax ir fox c maar die out of date geraakt. Bij ziggo zelf kunnen ze me daar niet aan helpen. Ben al op de ziggo go pagina geweest maar die is voor mensen met mijn handicap niet toegankelijk. Ik werk met een zgn schermleesprogramma (Jaws for Windows die alles netjes uitspreekt en ook in brailleschrift laat zien. Daar is ziggo go niet mee te bedienen knoppen zijn niet te activeren met enter of welke toetscombinatie dan ook. Zo'n ontvanger is veel gemakkelijker te bedienen voor onze doelgroep. en ik kan hem middels een scartconverter zo op mijn mengtafel aansluiten en heb dan geluid. Je zou me heel blij maken met de Umax 5300 c. Een blinde cameraad van me, is hier ook heel blij mee. Deze pagina ziet er behoorlijk toegankelijk uit. Mijn complimenten. Alvast heel erg dank voor jullie moeite. Dick Bakker Radio, en programmamaker op www.radio509.nl

14 Reacties 14
Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@bakd04 Ik stel die van mij graag gratis incl. verzending ter beschikking want ik gebruik die toch niet meer. Stuur mij de adresgegevens maar.

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@bakd04 Uiteraard zonder smartcard…..De foto ter beoordeling voor een niet blinde collega / familielid 1A44640F-D3C4-4C4F-A06D-EBD3A36EF943.jpeg

bakd04
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Jocola, Geweldig. Hier mijn adresgegevens: Woonplaats *** *** Mod edit: adresgegevens verwijderd uit openbaar bericht ***. Heel hartelijke dank voor je moeite. Je maakt me heel blij. De smartcard heb ik gelukkig nog.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ook in de reguliere handel is deze nog te koop.

 

Humax IRHD-5300C kopen? - Prijzen - Tweakers

 

En op marktplaats en de kringloop is er vaak wel 1 te vinden.

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

@Buurman reageer even op @bakd04 dan kan hij nog even zijn adres verwijderen misschien

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Kan een moderator even de  adresgegevens van @bakd04  weghalen i.v.m. privacy.   ik heb ze genoteerd voor de verzending van de Humax 5300......De persoon in kwestie is visueel gehandicapt 

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@bakd04 Hallo Dick Bakker, de Humax 5300 heb ik zojuist bij PostNL afgegeven voor verzending. Ik wens je er heel veel succes en plezier mee. 

Sorry Ziggo, maar ik heb helaas voor verzending de doos van mijn Arris Connectbox er voor moeten gebruiken. 🫢

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @badk04 en een warm welkom op de Community,

Super dat jij dit forum gevonden hebt voor het stellen van je hulpvraag.  En ook goed om te zien dat je  zo te tevreden bent  over de toegankelijkheid van deze pagina. Zo te lezen is @Buurman direct voor jou in actie gekomen en heeft hij een Humax 5300C naar jou opgestuurd. Mocht je hulp nodig hebben met het aansluiten van de Humax Mediabox, laat het ons dan weten. We regelen dan graag een monteur voor jou die komt helpen. 

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Paul kun je even de adres gegevens weghalen  van Dick Bakker !!!   @bakd04 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Jocolo We hebben de adresgegevens verwijderd uit het bericht. Ontzettend bedankt voor het te hulp schieten van @bakd04

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Top-actie @Buurman! Nominatie voor Forummer van de Maand (ook al doen we dat niet meer 😁)

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@Paul en mede moderators, bedankt voor de leuke attentie en waardering die ik zojuist heb mogen ontvangen.  Als het goed is ontvangt vanmiddag Dick Bakker @bakd04 zijn Humax 5300 via postNL. Ik wens hem veel plezier en succes met het doel waar hij deze Humax voor wil gebruiken. www.radio509.nl 2712B847-FCDF-491E-98D0-9F8842A46EF7.jpeg

Verwijderd account
Niet van toepassing

Wat een fantastische actie @Buurman !!

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@Buurman 

wat een goede actie om op deze manier iemand te helpen 🙂 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic