JaapvanDuffelen

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

instelling mediabox

Regelmatig tijdens een uitzending wordt het beeld gevuld met allerlei kleuren

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @JaapvanDuffelen en een warm welkom op de Community,

Het lijkt mij ontzettend vervelend tv kijken op het moment dat je allemaal vreemde kleuren in je beeld te zien krijgt! Er zijn door de hier aanwezig experts al een aantal goede vragen en suggesties gegeven. Welke Mediabox heb je? De Next of de Mediabox XL? En heb je de Mediabox d.m.v. een Scartkabel of HDMI kabel aangesloten op je tv?
Kijk anders of het probleem op te lossen is met de stappen op deze pagina. Heb je geen nieuwe HDMI/Scart kabel liggen, dan kan ik kosteloos een nieuwe kabel toesturen zodat we een mogelijk probleem daarmee gelijk uit kunnen sluiten. Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Welke mediabox precies?

JaapvanDuffelen
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mediabox van Ziggo, deze week ontvangen

robenineke

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo heb je de kabels al eens opnieuw aangesloten, dit had je vroeger namelijk ook bij de ouderwetse #scardplug. het gebeurt namelijk wel eens dat de contacten vuil worden, en een aantal keren de stekker eruit en weer erin wil dan helpen.

succes

RoWi.

Level 20
  • 18189Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ziggo levert twee mediaboxen de XL bij TV Start en Compleet en de Next bij TV Max.

Is het beeld op dat moment vlekkering of blokken?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@JaapvanDuffelen  schreef:

mediabox van Ziggo, deze week ontvangen


@JaapvanDuffelen Welke van de 2?

 

1

1111.png

Of 2

 

2222.png

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @JaapvanDuffelen en een warm welkom op de Community,

Het lijkt mij ontzettend vervelend tv kijken op het moment dat je allemaal vreemde kleuren in je beeld te zien krijgt! Er zijn door de hier aanwezig experts al een aantal goede vragen en suggesties gegeven. Welke Mediabox heb je? De Next of de Mediabox XL? En heb je de Mediabox d.m.v. een Scartkabel of HDMI kabel aangesloten op je tv?
Kijk anders of het probleem op te lossen is met de stappen op deze pagina. Heb je geen nieuwe HDMI/Scart kabel liggen, dan kan ik kosteloos een nieuwe kabel toesturen zodat we een mogelijk probleem daarmee gelijk uit kunnen sluiten. Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is. 

Uitgelicht topic