Heb ik mei j.l. een nieuwe Philips tv aangeschaft, ( type 58PUS 7555/12) die prima werkte met de RTLXL app , bijv. uitzending gemist. Nu is de APP vernieuwd en kan daardoor geen RTLXL ontvangen. Wat kan ik daar aan doen??
Alvast dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
De website geeft duidelijkheid.
Het genoemde model TV heeft Saphi als Smart OS deze lijkt niet meer te worden ondersteund. Casten via Chromecast zou dan een optie zijn.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb hier nog niets over gezien hier.
Contact opnemen met RTL en/of Philips?
Zij zijn degene die dit uitgevoerd hebben.
Hey @Verwijderd account, welkom hier!
Wat ontzettend balen dat je na de vernieuwing ineens geen gebruik meer kunt maken van de RTLXL app. Ik snap dat dit een gemis is. Had je het berichtje van @Bert ook al gelezen en heb je de kans al gehad om met RTL en/of Philips hierover te contacten?
De website geeft duidelijkheid.
Het genoemde model TV heeft Saphi als Smart OS deze lijkt niet meer te worden ondersteund. Casten via Chromecast zou dan een optie zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.