NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik wil de installatie van de spraak gestuurde afst.bediening ongedaan maken in de mediabox XL
de afst,bed. heeft een fout gecreëerd in mijn LG TV waardoor ik geen beeld meer heb en zelfs de originele LG afst.bed. niet meer werkt.
de nieuwe afst.bed. blokkeert ook het opnieuw installeren van de originele afst. bed van de mediabox
HELP !!!!!hoe verwijder ik de nieuwe spraak gestuurde afst. bed.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Verwijderen gaat niet, de batterijen eruit halen en de oude afstandsbediening opnieuw koppelen.
Heb je deze stappen gevolgd?
Verwijderen gaat niet, de batterijen eruit halen en de oude afstandsbediening opnieuw koppelen.
Heb je deze stappen gevolgd?
@hartm.956 van harte welkom op de Ziggo Community, goed dat je ons hebt gevonden.
En inderdaad, wat een vervelend euvel. Was het eerst wel goed? Of is het van het begin af niet werkzaam geweest?
Kan je iets met de tips van @Bert? Wil je ons laten weten als dit effect heeft?
Bert sorry.
ben een beetje laat met reageren maar jouw oplossing om de oude afstand bediening weer te koppelen werkte wel.
de spraak gestuurde is eruit en de originele afstand bed. werkt weer
alleen jammer dat ze je dat bij ziggo zelf niet weten !!!!
heb eerst uren bij hun aan de telefoon gehangen , terug bel afspraken komen ze niet na
en jouw oplossing is daar onbekend. erg jammer.
zou het niet handig zijn dat als zij er zelf niet uitkomen ze gelijk doorverbinden met jullie ???
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.