ik overweeg mini next aan te schaffen voor een Tv op zolder. Ik heb daar geen internet aansluiting liggen (mediaboxnext en modem liggen beneden). wle heb ik wifipods op eerste en tweede verdieping (nu gebruikt met ziggo go. Kan ik de mininext ook met internet verbinden via de wifipod?
Opgelost! Ga naar oplossing.
je kunt idd de next mini rechtstreeks via de utp op de wifipod aansluiten
wel dient de snelheid en stabiliteit met de andere pods en smartwifi modem goed te zijn
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je wifi goed genoeg is kan dat, of dat zo is kunnen we op afstand niet beoordelen.
De mini werkt overigens altijd en alleen met een internet aansluiting (utp of wifi).
ik lees op het forum dat het mogelijk is de wifi pod met kabel rechtstreeks op de next mini te zetten zodat een goede verbinding met internet ontstaat. Kloipt dat?
je kunt idd de next mini rechtstreeks via de utp op de wifipod aansluiten
wel dient de snelheid en stabiliteit met de andere pods en smartwifi modem goed te zijn
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.