patrickkeety

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

inloggen ziggo sport (104)

Hoi ik heb een vraag.

Als ik wil inloggen bij ziggo totaal op mijn samsung a40 lukt dat niet en krijg in een 104 fout. Het rare is dat mijn vrouw de zelfde telefoon heeft en die kan wel gewoon inloggen.

Graag een reactie van jullie. 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5345Posts
  • 542Oplossingen
  • 1902Likes

Helder, dank je! Wil je eens de cache en gegevens van de app wissen? Dit doe je door naar de instellingen op je telefoon te gaan, dan [Apps] > [Ziggo Sport Totaal] > [Opslag] > [Gegevens wissen] & [Cache legen].

Laat me weten hoe het gaat!

Bekijk in context

4 Reacties 4
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5345Posts
  • 542Oplossingen
  • 1902Likes

Hi @patrickkeety, welkom op de Ziggo Community!

Wat zuur dat je tegen deze melding aanloopt, helemaal als het in exact een andere situatie wel goed gaat natuurlijk. Kun je laten weten waar je deze melding precies ziet? Maak je gebruik van de Ziggo Sport Totaal app? Een screenshot meesturen mag ook 

patrickkeety
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi goedemorgen,  klopt ik wil inloggen via de ap. Ik ga dan naar inloggen, kies het ziggo logo en krijg dan de fout melding. Zal de melding bijvoegen...

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5345Posts
  • 542Oplossingen
  • 1902Likes

Helder, dank je! Wil je eens de cache en gegevens van de app wissen? Dit doe je door naar de instellingen op je telefoon te gaan, dan [Apps] > [Ziggo Sport Totaal] > [Opslag] > [Gegevens wissen] & [Cache legen].

Laat me weten hoe het gaat!

Bekijk in context

patrickkeety
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Alex, 

Na dat ik je raad heb opgevolgd kan ik weer inloggen!!!

Bedankt voor de hulp??

Gr Patrick 

Uitgelicht topic