Ik heb onlangs op Ziggo.nl een handleiding gezien voor de Humax 5300 C. Mijn Humax valt de laatste tijd steeds uit (nee, niet vanwege energiestand) en doet het dan weer na een minuut of 20, nadat ik alles loop heb gehaald. Misschien moet ik resetten of een systeemupdate doen. Maar nu kan ik die handleiding niet meer vinden...
Opgelost! Ga naar oplossing.
updates zijn er volgens mij niet. resetten is altijd een optie. wellicht een 2e handse op marktplaats scoren
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
updates zijn er volgens mij niet. resetten is altijd een optie. wellicht een 2e handse op marktplaats scoren
Ahh...dank!
Ok, dank je!
Ik heb dat ook gehad. De beeld chip wordt te heet. Dat geeft de uitval. Als je technisch genoeg bent kan je een ventilatortje op de koeling bouwen en op het ventilatortje van de harddisk aansluiten
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.