1
Vraag
2
Reacties
MPaumen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik wil netflix boven kijken

Ik wil graag boven op een slaapkamer netflix kijken, onder in de woonkamer heb ik een mediabox xl daar wil ik geen netflix op kijken.

ik heb vanuit de meterkast een coaxkabel naar boven liggen vanuit de inkomende CAI wat in de meterkast opgesplitst word. 

wat heb ik nodig of moet ik doen om dit te laten werken

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes

Je kunt sowieso geen Netflix kijken op de "babyXL” en deze wordt ook niet meer geleverd en juist binnenkort uitgefaseerd. Inderdaad zal je een mediaspeler moeten aanschaffen als je TV de Netflix-app zelf niet heeft, Chromecast is een van de goedkopere oplossingen maar heeft wel weer WiFi nodig.

 

Aan je Coax kabel naar boven heb je niets, tenzij je binnenkort 2 Next boxen gaat bestellen (momenteel niet mogelijk), maar dan heb je ook een internetverbinding nodig boven.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SjekmanS

Level 7
  • 185Posts
  • 12Oplossingen
  • 28Likes

Of een extra mediabox , maar die word waarschijnlijk niet gegeven, omdat die niet echt betrouwbaar is(baby xl) , andere optie telefoon plus chromecast , dus gewoon streamen.

Conforto

Level 10
  • 401Posts
  • 11Oplossingen
  • 228Likes

Je kunt sowieso geen Netflix kijken op de "babyXL” en deze wordt ook niet meer geleverd en juist binnenkort uitgefaseerd. Inderdaad zal je een mediaspeler moeten aanschaffen als je TV de Netflix-app zelf niet heeft, Chromecast is een van de goedkopere oplossingen maar heeft wel weer WiFi nodig.

 

Aan je Coax kabel naar boven heb je niets, tenzij je binnenkort 2 Next boxen gaat bestellen (momenteel niet mogelijk), maar dan heb je ook een internetverbinding nodig boven.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Je zou ook aan deze kunnen denken: https://myhumax.info/humax-tv-h3/ nu een stuk goedkoper en werkt met WiFi, maar beter nog als je die optie hebt, met een UTP kabel.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
SjekmanS wrote:

Of een extra mediabox , maar die word waarschijnlijk niet gegeven, omdat die niet echt betrouwbaar is(baby xl) , andere optie telefoon plus chromecast , dus gewoon streamen.

De Next box of Media Box XL zijn betrouwbaar hoor hier ook goede dienst ondanks Smart TV.

 

Extra Next wordt niet uitgegeven omdat er niet genoeg voorraad is voor iedereen en daarom alleen in het pakket Max wordt geleverd.

 

Het heeft niks met betrouwbaarheid te maken maar met capaciteit.

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

ziehier voor de H3

Testje<<<

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
MPaumen wrote:

Ik wil graag boven op een slaapkamer netflix kijken, onder in de woonkamer heb ik een mediabox xl daar wil ik geen netflix op kijken.

ik heb vanuit de meterkast een coaxkabel naar boven liggen vanuit de inkomende CAI wat in de meterkast opgesplitst word. 

wat heb ik nodig of moet ik doen om dit te laten werken

 

Een Smart tv aanschaffen met de Netflix app er op.

De link volgen die @Willem-A  voorstelt.

Een apple TV serie 3 of serie 4 K kopen daar kan je de netflix app ook zeer goed op laten draaien , echter voor de beste resultaten moet je dan eigenlijk een utp kabel trekken naar de apple Tv , deze kunnen ook via WIFI draaien maar die WIFI verbinding moet dan wel zeer goed zijn.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic