Mirjam Majoor
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik kan geen dagpas bestellen in deze regio???

ik heb vandaag de nieuwe mediabox next geïnstalleerd maar kan nu geen dagpas voor eredivisie bestellen. het systeem geeft aan dat dit niet in deze regio kan. nou lekker dan, dus geen voetbal ....pffff! dagpas bestellen via de mediabox lukt ook niet. en dat ging normaal wel goed via horizon xl
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Chivlikiroli
Stamgast
  • 87Reacties
  • 8Oplossingen
  • 26Likes
Via mijn ziggo moet je hem nu bestellen, dus niet via de Next

Bekijk in context

41 Reacties 41
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16336Reacties
  • 1296Oplossingen
  • 2758Likes
Vreemd, ik heb dit nog niet eerder gehoord. Doen alle andere functies van de Next het wel of bent u meer rare dingen tegengekomen?
RuudVoeten
Gedreven Raadgever
  • 310Reacties
  • 6Oplossingen
  • 97Likes
Het kan wel 24 uur duren voordat alle functies van de Next werken.
Chivlikiroli
Stamgast
  • 87Reacties
  • 8Oplossingen
  • 26Likes
Via mijn ziggo moet je hem nu bestellen, dus niet via de Next

Bekijk in context

Mirjam Majoor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ziggo heeft per ongeluk 2 modems gestuurd. Ik had er dus 1 geïnstalleerd. Vanmiddag ziggo gebeld welke ik had geinstalleerd, en nummer door gegeven van de modem. Nu blijkt dat het verkeerde modem.erop staat in hun registratie. Pfff.... Dus alles weer om gezet wachtwoorden op alle apparatuur aangepast...zucht. hij doet het wel, maar dus geen fox sport. Bedankt he ziggo!
Pfff. En een dag pas kun je dus niet via media box next bestellen??? Nou lekker dan!
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41249Reacties
  • 2336Oplossingen
  • 8607Likes
Dagpas bestellen voor de Next: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/dagpas-bestellen#/met-een-mediab...

De pagina loopt al door voor de Next tot het moment dat je een keuze moet maken voor Fox Sports Eredivisie of Fox Sports International.

Als je een keuze maakt kom je in Mijn Ziggo terecht en kunt daar bestellen.
Mirjam Majoor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok , maar ik kan bijvoorbeeld ook niet terug kijken. Raar allemaal maar hoor.
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41249Reacties
  • 2336Oplossingen
  • 8607Likes
Dat omschrijft mogelijk duidelijker het probleem, dan lijkt er iets niet goed te staan in de achtergrond met betrekking tot je abonnement.

Ik leg je persoonlijke probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen in de achtergrond zien hoe alles daar staat.

Hoe is je Next aangesloten aan je modem?
Via Wifi of een netwerkkabel?
Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3951Likes
Hey Mirjam Majoor . Welkom hier!
Zo te zien werkt je nieuwe mediabox nog niet vlekkeloos. Dat moeten we kunnen verhelpen!
Je kunt niet terugkijken, zeg je. Waarom niet? Krijg je een foutmelding te zien? We horen graag van je. Hoe meer informatie, hoe beter wij begrijpen wat er aan de hand is en hoe sneller we de oplossing voor je hebben ^^.
Mirjam Majoor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mediabox is eerst via de kabel verbonden. En daarna via Wi-Fi. Er staat dat er n storing is
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41249Reacties
  • 2336Oplossingen
  • 8607Likes
Mirjam Majoor Dan lijkt er via Wifi iets niet goed te gaan.
Kun je 2,4 en 5 GHz beide eens een andere naam geven?
En dan verbinding maken met één van de 2?
Lycke Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 11329Reacties
  • 870Oplossingen
  • 3951Likes
Mirjam Majoor wrote:
Mediabox is eerst via de kabel verbonden. En daarna via Wi-Fi. Er staat dat er n storing is


Wat is de precieze melding?
Mirjam Majoor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wi-Fi staat 100% ontvangst. Lijkt me sterk dat het daar aan ligt
Mirjam Majoor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Storings code CS2517
Mirjam Majoor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit nu alweer bijna 15 minuten met de klantenservice aan de telefoon. WEER IEMAND DIE ER GEEN ENE MOER VERSTAND VAN HEEFT!!!! En nunsta ik dus al n tijdje in de wacht. Jeetje wat slecht!
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41249Reacties
  • 2336Oplossingen
  • 8607Likes
CS2517 is een duidelijk verbindingsprobleem.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/foutcodes/foutcode-CS2517

Dan kom ik toch terug op mijn eerste advies:
Dan lijkt er via Wifi iets niet goed te gaan.
Kun je 2,4 en 5 GHz beide eens een andere naam geven?
En dan verbinding maken met één van de 2?

Mocht dit geen verbetering brengen zijn er nog een aantal stappen die die hopelijk de verbinding tot stand brengen.

Met een netwerkkabel heb je wel verbinding kunnen krijgen en via Wifi niet, dus daar gaat iets fout.
Mirjam Majoor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok ik ga straks de media box opnieuw starten en dan via de kabel proberen.
Zouden jullie dan beter geschoold personeel op de klantenservice kunnen zetten? Ik heb net maar opgehangen....Want er half uur wachten is niet te doen
Bert!
Super Expert
Super Expert
  • 41249Reacties
  • 2336Oplossingen
  • 8607Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators,
zij hebben Ziggo achter hun naam staan,
vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

De rest die je probeert te helpen zijn mede klanten van je.:relaxed:
Mirjam Majoor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag weer met ziggo gebeld. Wat blijkt....deze kortingscode was al bekend en t is n storing wat aan de nieuwe media next box ligt. Ze zijn ermee bezig, maar ze hebben voorlopig geen oplossing. Nou lekker dan. Dus zolang het probleem blijft bestaan, werkt mijn media next box niet optimaal. Grrrr!! Was ik maar nooit begonnen aan een andere media box. Internet hapert ook aan alle kanten! Ik kijk het tot woensdag aan, en anders ga ik over naar kpn. ben er zoooooo klaar mee. Internet werkte eerst helemaal prima. Nu dus ook niet meer!!!
Mirjam Majoor
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 21Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Moet kortingscode staan

Uitgelicht topic