1
Vraag
2
Reageer en help mee
EstherAarts71

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb geen coac aanlsuiting, hoe installeer ik dan connectbox

Hoe sluit ik hier de Connectbox  op aan? Er zit geen coax aansluiting.  

 

5 Reacties 5
Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 801Likes

De Coax aansluiting kan ook op een andere muur zitten of in de meterkast. Zit de Coax niet bij het raam?

De ISRA en Coax zitten niet altijd bijelkaar in de buurt 

EstherAarts71
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De huidige aansluiting (huidige provider) zit ook niet op coax. 

Template

Level 16
  • 2511Posts
  • 59Oplossingen
  • 801Likes
EstherAarts71 wrote:

De huidige aansluiting (huidige provider) zit ook niet op coax. 

Daarom vraag ik of de niet ergens anders zit. 

Ziggo heeft een eigen netwerk en die is met Coax. 

De andere providers leveren via KPN en dat is in huis via een ISRA punt voor DSL en via een FTU voor Glasvezel 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Ziggo levert ALTIJD via de/een groene coax kabel. Deze kabel is afgemonteerd in een AOP ( Abonnee Overname punt ). Hieronder enkele voorbeelden daarvan.
 

U zoekt iets wat lijkt op één van de onderstaande doosjes:

 

 

Maar zo'n oud en verwaarloosd type, kan het ook zijn:



De AOP is in nieuwbouw woningen vaak in de meterkast te vinden, maar bij oudere huizen vaak in een hoek van de woonkamer, aan de straatkant, aan de kant waar uw woonkamer naast/tegen de ( gespiegelde ) woonkamer van uw buren ligt.

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemiddag @EstherAarts71 en welkom op de Community,

Vervelend dat het niet lukt om het Connectbox modem aan te sluiten. Ik begrijp dat het tot nu toe niet gelukt is om het aansluitpunt (Abonnee Overnamepunt )in jouw huis te vinden. 
Is het misschien gelukt met behulp van de tips die @Pasi en @Template gegeven hebben? Op de afbeelding is te zien hoe een aansluitpunt van Ziggo er uit kan zien. Mocht het niet lukken, dan kan ik een installatiemonteur voor je regelen.
Zo te zien heb je nog recht op een gratis installatiemonteur die je hierbij kan helpen. Laat in dat geval weten op welke data een afspraak het beste uitkomt, dan regelen wij het voor je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic