1
Vraag
2
Reacties
JohanHorstman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

i34 bij Humax 5300c

i34 Je digitale ontvanger of CI+ module heeft een update nodig. Kijk op ziggo/i34 hoe je dit doet.

Heb de Humax 5300c al twee keer teruggezet naar fabrieksinstellingen zoals in het stappenplan aangeraden wordt, maar dit heeft niet geholpen.

Opgelost!

Bedankt voor jullie hulp in dit topic. Het probleem is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou weer zoals het hoort of loop je toch nog ergens tegenaan? Laat het ons hier weten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 443Oplossingen
  • 1426Likes

Hi all, 

Dit probleem is verholpen, je moet weer TV kunnen kijken zonder foutcodes. Ervaar je toch nog problemen, laat het hier dan weten. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
RetepV_1st

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zelfde probleem. Vanochtend zette ik de TV aan: “E133-4 Je digitale ontvanger of CI+ module heeft een update nodig. Kijk op ziggo.nl/i34 hoe je dit doet.”

Alles gedaan wat daar aangeraden werd. Ook nog de contactjes van het kaartje schoon gemaakt en nog eens geprobeerd. Maar niets helpt. Ik zie alleen Nederland 1, 2 en 3. De rest van de zenders geeft de E133-4 melding.

Ziggo GO op mijn Apple TV en mijn iPhone doen het wel.

Steefb

Level 19
  • 14858Posts
  • 2849Oplossingen
  • 6523Likes

Ik vermoed een ziggo storing, er zijn meer meldingen.

i34 - Ziggo Community

Update 

Ziggo storing en onderhoud | Klantenservice | Ziggo

Storing digitale televisie via CI+ module
Door een storing werkt voor een deel van onze klanten digitale televisie kijken via CI+ modules niet zoals het hoort. Mogelijk is het probleem op te lossen door het volgen van de stappen op onze website. Klik daarvoor op deze link. Online tv kijken via Ziggo GO of Ziggogo.tv werkt wel. We werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 443Oplossingen
  • 1426Likes

All, 

Er speelt momenteel een probleem waardoor meerdere klanten de foutcode i34 of e133-4 te zien krijgen. Het probleem is in onderzoek, er zijn geen voorbeelden meer nodig.

Je kunt proberen dit zelf te verhelpen door de zenders opnieuw op te halen via Mijn Ziggo. Ook kun je gebruik maken van Ziggo GO. Zodra er meer bekend is laten we dit weten. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 4836Posts
  • 443Oplossingen
  • 1426Likes

Hi all, 

Dit probleem is verholpen, je moet weer TV kunnen kijken zonder foutcodes. Ervaar je toch nog problemen, laat het hier dan weten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic