Sinds vrijdagavond lijkt het wel of ik geen commerciele zenders meer kan opnemen op mijn Humax 5300c
NPO, BBC, Belgie, Duitsland etc wel, RTL 4, Veronica etc niet
In gebruik alleen een CI+ Module in de TV en daar kan ik alle zenders kijken, in de Humax heb ik geen CI+ Module en dat was tot vrijdag ook niet nodig om bv RTL4 op te nemen, nu krijg ik een "E04" melding op de humax (maar daar heeft dus nooit een module in gezeten)
In de zenderlijst staan nu bij RTL etc een tweede icoontje erbij, geen idee wat dat nu betekent
Kan je zonder CI+ Module in de humax RTL4 niet meer opnemen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er kan geen module in, wel een smartcard. Zonder smartcard zenders zoeken met ID 4444.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er kan geen module in, wel een smartcard. Zonder smartcard zenders zoeken met ID 4444.
Als je een smartcard in de 5300C hebt en een update voor die smartcard hebt gemist, kan je proberen op https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/ de gegevens op je smartcard de actualiseren door op “Zenders en pincode herstellen” te klikken. En gebruik blijven maken van netwerk ID (0)5555.
4444 was in dit geval de oplossing, hartelijk dank.
Ik heb er nooit een module or smartcard in gehad, waarom die er plotseling omvroeg geen idee maar opnemen van alle zenders werkt nu weer, voorlopig weer gered.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.