1
Vraag
2
Reacties
humax5300

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

humax 5300c opnemen rtl5-7 veronica etc niet, npo1-3 belgie etc wel

Sinds vrijdagavond lijkt het wel of ik geen commerciele zenders meer kan opnemen op mijn Humax 5300c

 

NPO, BBC, Belgie, Duitsland etc wel, RTL 4, Veronica etc niet

 

In gebruik alleen een CI+ Module  in de TV en daar kan ik alle zenders kijken, in de Humax heb ik geen CI+ Module en dat was tot vrijdag ook niet nodig om bv RTL4 op te nemen, nu krijg ik een "E04" melding op de humax (maar daar heeft dus nooit een module in gezeten)

 

In de zenderlijst staan nu bij RTL etc een tweede icoontje erbij, geen idee wat dat nu betekent

 

Kan je zonder CI+ Module in de humax RTL4 niet meer opnemen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Er kan geen module in, wel een smartcard. Zonder smartcard zenders zoeken met ID 4444.

Bekijk in context

3 Reacties 3
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Er kan geen module in, wel een smartcard. Zonder smartcard zenders zoeken met ID 4444.

Karel.

Level 16
  • 1832Posts
  • 222Oplossingen
  • 1195Likes

Als je een smartcard in de 5300C hebt en een update voor die smartcard hebt gemist, kan je proberen op https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/ de gegevens op je smartcard de actualiseren door op “Zenders en pincode herstellen” te klikken. En gebruik blijven maken van netwerk ID (0)5555.

humax5300
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

4444 was in dit geval de oplossing, hartelijk dank.

 

Ik heb er nooit een module or smartcard in gehad, waarom die er plotseling omvroeg geen idee maar opnemen van alle zenders werkt nu weer, voorlopig weer gered.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic