Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Een reactie in dit topic is gekozen als oplossing:Bekijk oplossing
Vanaf november klant bij Ziggo. Ik heb gekozen voor het middelste abonnement van 68 euro per maand ofzo. Voordat ik bij Ziggo kwam had ik al gelezen dat die horizon box niet zou werken als je zou willen. Toen werd mij door een medewerker vertelt dat het allemaal verbeterd zou zijn door updates en dergelijke. Nou niets is minder waar! Wat een waardeloos apparaat. Totaal niet meer van deze tijd en traag als dikke stront door een trechter. Als ik op tv guide druk dan kan ik voor dat het geladen is nog een bakkie koffie zetten (Als dat ..... Apparaat niet uitvalt). Ik wil heel graag de next box die is namelijk wel van deze tijd. Ik heb al een aantal keer met ziggo gesproken, maar ze zeggen dat het alleen kan als ik mijn abonnement omgooi naar 81 euro per maand. Wat ik natuurlijk niet ga doen want ik ben tevreden met mijn pakket alleen die horizon box is verschrikkelijk. Het is zo een waardeloos apparaat dat ik er zelfs over na heb zitten denken om heel ziggo op te zeggen en maar kpn te gaan, alleen ook dat kan niet omdat ik nog tot volgend jaar november aan ziggo vast zit..... Hoe ga ik aan de ziggobox next komen? Ik word namelijk helemaal gek van die horizon box
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de
huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te
gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel
...