Vraag
Reacties
Oplossing
Abouwme
Level 3

horizon mediabox kan niet tegen de warmte?

Ik heb al jaren een horizon box. De laatste tijd vliegt de ventilator regelmatig op hol en dat maakt best veel lawaai. De box staat in een kast maar heeft links en rechts 10 cm ruimte en erboven ongeveer 20 cm. Ik heb de ventilator al een paar keer schoon geblazen. Vooral nu met het warme weer treedt het probleem op.

Wie weet raad?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Dag goedemiddag @Abouwme

 

Wellicht is het al eens eerder voorgesteld, maar ik doe graag nog een poging. 

In deze kwestie is het omruilen van de box een noodzakelijk kwaad.

Maar, wist je dat je ook voor dezelfde maandprijs nu de mediabox Next kan ontvangen? De Next box is niet alleen sneller, maar ook energiezuiniger.

Zie hier de specificaties van deze box.

 

Laat je me weten waar je voorkeur naar uit gaat? Een nieuwe Next box of vervanging van de XL box?

Bekijk in context

17 Reacties 17
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Of een nieuwe Mediabox XL, maar je kunt ook voor een andere box kiezen tegenwoordig of een Next of Next mini afhankelijk van je abonnement. Next Mini - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo

Mediabox Next - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo

Laat hier weten wat je wensen zijn, dan kan een Ziggo moderator dit voor je in orde maken.

0 Kudos
Abouwme
Level 3
Topicstarter

Ik heb het complete pakket plus sport en visplay. De next lijkt mij de beste oplossing voor mij. Hoe kom ik in contact met de moderator? Ik heb geen zin om te bellen met met de klantenservice en ik weet niet hoe ik ze anders kan bereiken.

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

Moderators komen dezelfde dag of binnen enkele werkdagen langs om je verzoek te bekijken 🙂

0 Kudos
Abouwme
Level 3
Topicstarter

Bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd of er wat gebeurt. Een tijd geleden kreeg ik een melding dat mijn modem was verouderd en toen heb ik me aangemeld voor vervanging. Daarna heb ik niets meer gehoord. 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Abouwme

Het klinkt alsof er een probleem is met de ventilator in jouw Mediabox XL. Het vervangen van de mediabox is dan ook de beste oplossing. Helaas kon ik geen kijkje achter de schermen nemen, omdat je geen adresgegevens in je profiel hebt staan. Wil je jouw Community profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

MR_CHIP
Level 19

tip hier vul je je postcode en huisnummer in mocht je het niet kunnen vinden:

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

😉

Abouwme
Level 3
Topicstarter

ik heb mijn postcode en huisnummer ingevuld

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Dag goedemiddag @Abouwme

 

Wellicht is het al eens eerder voorgesteld, maar ik doe graag nog een poging. 

In deze kwestie is het omruilen van de box een noodzakelijk kwaad.

Maar, wist je dat je ook voor dezelfde maandprijs nu de mediabox Next kan ontvangen? De Next box is niet alleen sneller, maar ook energiezuiniger.

Zie hier de specificaties van deze box.

 

Laat je me weten waar je voorkeur naar uit gaat? Een nieuwe Next box of vervanging van de XL box?

Abouwme
Level 3
Topicstarter

Graag een mediator next

0 Kudos
Abouwme
Level 3
Topicstarter

Mediabox next 

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Geregeld @Abouwme

Je ontvangt binnen 24 uur de bevestiging per e-mail en zodra het pakket bij PostNL is aangemeld krijg je een Track&Trace code per e-mail.

Gemiddeld gezien ontvang je het pakket binnen 3 werkdagen in huis 🙂

0 Kudos
Abouwme
Level 3
Topicstarter

Hartelijk dank. Zou u misschien ook kunnen nagaan hoe het ervoor staat met mijn nieuwe modem? Dat heb ik aangevraagd nav een advies van Ziggo.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Daar kan ik helaas niets over vinden @Abouwme

 

Weet je ook wanneer en met wie je dit besproken hebt?

0 Kudos
Abouwme
Level 3
Topicstarter

Niet via deze community maar via een menu op de website van ziggo.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Helaas kan ik daar niets over vinden @Abouwme

Waarom zou je een nieuw modem krijgen? Wat is er exact besproken?

0 Kudos
Abouwme
Level 3
Topicstarter

Ik kreeg enige tijd geleden een e-mail. Ziggo heeft mijn internet snelheid verhoogd. In dit bericht werd opgemerkt dat mijn modem is verouderd waardoor ik kennelijk niet volledig kan profiteren van de snelheid. Ik kon het modem vervangen door het invullen via deze link

 

https://www.ziggo.nl/campagne/groeimee?ecmp=ZNS83101EB&phid=RTPZR673&cmid=4495557&BroadcastId=145482...

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Aha ja, vandaar! Dan snap ik het wel 🙂 Ga ik je modem nu alsnog voor je vervangen.

Houd er rekening mee dat dit pakket pas na levering van de Next box wordt verwerkt en verzonden.