HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb al jaren een horizon box. De laatste tijd vliegt de ventilator regelmatig op hol en dat maakt best veel lawaai. De box staat in een kast maar heeft links en rechts 10 cm ruimte en erboven ongeveer 20 cm. Ik heb de ventilator al een paar keer schoon geblazen. Vooral nu met het warme weer treedt het probleem op.
Wie weet raad?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag goedemiddag @Abouwme
Wellicht is het al eens eerder voorgesteld, maar ik doe graag nog een poging.
In deze kwestie is het omruilen van de box een noodzakelijk kwaad.
Maar, wist je dat je ook voor dezelfde maandprijs nu de mediabox Next kan ontvangen? De Next box is niet alleen sneller, maar ook energiezuiniger.
Zie hier de specificaties van deze box.
Laat je me weten waar je voorkeur naar uit gaat? Een nieuwe Next box of vervanging van de XL box?
Of een nieuwe Mediabox XL, maar je kunt ook voor een andere box kiezen tegenwoordig of een Next of Next mini afhankelijk van je abonnement. Next Mini - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo
Mediabox Next - Ziggo TV doet met je mee | Ziggo
Laat hier weten wat je wensen zijn, dan kan een Ziggo moderator dit voor je in orde maken.
Ik heb het complete pakket plus sport en visplay. De next lijkt mij de beste oplossing voor mij. Hoe kom ik in contact met de moderator? Ik heb geen zin om te bellen met met de klantenservice en ik weet niet hoe ik ze anders kan bereiken.
Moderators komen dezelfde dag of binnen enkele werkdagen langs om je verzoek te bekijken 🙂
Bedankt voor je reactie. Ik ben benieuwd of er wat gebeurt. Een tijd geleden kreeg ik een melding dat mijn modem was verouderd en toen heb ik me aangemeld voor vervanging. Daarna heb ik niets meer gehoord.
Hi @Abouwme
Het klinkt alsof er een probleem is met de ventilator in jouw Mediabox XL. Het vervangen van de mediabox is dan ook de beste oplossing. Helaas kon ik geen kijkje achter de schermen nemen, omdat je geen adresgegevens in je profiel hebt staan. Wil je jouw Community profiel aanvullen en mij een seintje geven?
tip hier vul je je postcode en huisnummer in mocht je het niet kunnen vinden:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
😉
ik heb mijn postcode en huisnummer ingevuld
Dag goedemiddag @Abouwme
Wellicht is het al eens eerder voorgesteld, maar ik doe graag nog een poging.
In deze kwestie is het omruilen van de box een noodzakelijk kwaad.
Maar, wist je dat je ook voor dezelfde maandprijs nu de mediabox Next kan ontvangen? De Next box is niet alleen sneller, maar ook energiezuiniger.
Zie hier de specificaties van deze box.
Laat je me weten waar je voorkeur naar uit gaat? Een nieuwe Next box of vervanging van de XL box?
Graag een mediator next
Mediabox next
Geregeld @Abouwme
Je ontvangt binnen 24 uur de bevestiging per e-mail en zodra het pakket bij PostNL is aangemeld krijg je een Track&Trace code per e-mail.
Gemiddeld gezien ontvang je het pakket binnen 3 werkdagen in huis 🙂
Hartelijk dank. Zou u misschien ook kunnen nagaan hoe het ervoor staat met mijn nieuwe modem? Dat heb ik aangevraagd nav een advies van Ziggo.
Niet via deze community maar via een menu op de website van ziggo.
Helaas kan ik daar niets over vinden @Abouwme
Waarom zou je een nieuw modem krijgen? Wat is er exact besproken?
Ik kreeg enige tijd geleden een e-mail. Ziggo heeft mijn internet snelheid verhoogd. In dit bericht werd opgemerkt dat mijn modem is verouderd waardoor ik kennelijk niet volledig kan profiteren van de snelheid. Ik kon het modem vervangen door het invullen via deze link
Aha ja, vandaar! Dan snap ik het wel 🙂 Ga ik je modem nu alsnog voor je vervangen.
Houd er rekening mee dat dit pakket pas na levering van de Next box wordt verwerkt en verzonden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...