Cornel1988
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

horizon box uit upc tijd

Hoii,

ik vraag mij af, of de mediabox xl die nu uitgegeven word nog steeds precies hetzelfde is als toen ze begonnen met de horizon box?

ik heb nog steeds een horizon box uit de upc tijd, met upc logo’s op de box en op de afstandsbediening. Dat ding is nu 9 jaar oud gok ik, ik hoorde bij de eerste gebruikers toen der tijd.

ik kan mij niet voorstellen dat de hardware nog hetzelfde is 9 jaar later en alles op dit moment net zo traag werkt als op mijn oude box 🙂 maar mss heb ik het mis.

Als ik kijk bij vrienden die een nieuwere hebben, gaat vooral zappen veel sneller. Bij mij duurt dat zeker 2/3 sec. 

3 Reacties 3
Steefb
Expert
Expert
  • 10109Posts
  • 1852Oplossingen
  • 3191Likes

Er zijn allang 2 versies G7400 en G7401  in omloop, een met scart en een zonder.

En nieuwe software wordt nu uitgerold.

Mediabox XL: alles wat jij moet weten over de nieuwe upgrade | Ziggo Community

Cornel1988
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nog de g7400… 🙂

met een heel mooi upc logo 🙂

mag je de g7400 omruilen voor g7401?

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4420Posts
  • 449Oplossingen
  • 1228Likes

Hey @Cornel1988!

Logisch dat je je afvraagt of je apparaat niet verouderd is en zeker als je momenteel de ervaring hebt dat je mediabox traag is. Daar moeten we zeker een oplossing voor vinden. Het enige fysieke verschil is benoemd door Steefb. Je ziet ook dat de 7401 ietsje kleiner is, deze wordt niet omgeruild voor een 7401. Het kan namelijk ook zijn dat je bij het omwisselen opnieuw een 7400 toegestuurd krijgt. 

Je geeft aan dat je mediabox op het moment erg traag is, merk je dit enkel bij zappen of ook bij andere handelingen? En heb je de mediabox ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Ik ben benieuwd hoe het daarna gaat.

Uitgelicht topic