hallo,
die reclame-loop was voor mij de doorslag , dat weet ik wel , tot hier en niet verder...
een op reclame gebaseerd systeem voor het startpakket , waar stevige inkomsten mee gehaald worden, ik neem aan dat dat de bedoeling is..
Nee, het zou dan ''free to use'' moeten zijn, net als 'free to play ' systemen..
ik accepteer bij free to play de voorwaarden van het delen van mijn gegevens met derden om advertentie inkomsten mee te genereren.
dat ben ik niet van plan als ik een abonnement heb ,daarbij komt, ik kan reclame niet skippen , puur omdat ik start heb, dat is klasse discriminatie toch, of niet..
meer betalen voor meer is misschien zo, maar minder betalen voor matige tot mindere kwaliteit en services ook, want dat is op dit moment een feit bij Ziggo start.
als je next-gen aanbied , doe het dan voor ALLE abonnementen en niet alleen de duurdere , vroeger had iedereen ongeacht het abonnement dezelfde kwaliteit, die tijden zijn overduidelijk voorbij.
ik heb het al geannuleerd, ik wil/ga hier niet in mee, en al helemaal niet aan de reclame tsunami die je blijkbaar bij Ziggo start hebt te accepteren..
ik neem het mezelf kwalijk dat ik al die jaren stilzwijgend mijn abonnement liet lopen zonder vragen te stellen..
er wordt overduidelijk onderscheid gemaakt in prijs/kwaliteit en dan is het voor mij wel klaar, als je Ziggo start hebt heb je dus geen recht op kwaliteit, maar mag je eigenlijk blij zijn dat het het doet..
dat gezegd hebbende..ik heb inderdaad het laatste halfjaar tot een jaar regelmatig internet en tv uitval, ik heb onlangs een nieuwe computer aangeschaft en dus kan het wegvallen van het internet niet meer aan mijn pc liggen, wat ik voorheen nog wel es heb gedacht..het was een prima pc maar werd ouder ,dus accepteerde het wegvallen als een storing in mijn drivers/ computer, wat dus niet zo was..
laten we eerlijk zijn , televisie zal zijn onvermijdelijke eind gaan tegenkomen, ik kijk al bijna geen tv meer, zo ben ik eigenlijk hier terecht gekomen.
ik zal dus een duurder pakket moeten nemen voor iets wat ik niet gebruik , puur om 1 of 2 functies die ik wel wil gebruiken, die trouwens standaard op smart-tv s zitten, dat terzijde.
het hele idee achter Ziggo start is [ idd verkoop tactiek ]om het zo slecht mogelijk te houden en mensen te verleiden naar duurdere abonnementen, ook al word beweerd dat het niet zo is, zo voelt het wel in elk geval...
Het feit is dat er steeds meer 'opgesplitst' wordt onder de abonnementen , om meer inkomsten te genereren , prima , maar op een oud medium als tv ga ik daar niet in mee.
de enige manier om dit recht te zetten is om ALLE abonnementen die next-gen mediabox aan te bieden, en optionele extras icm kosten, eigenlijk zoals het was en hoort,
En daarna deze mediabox XL EN het idee achter dat belachelijk reclame 'systeem' de prullenbak in te gooien, eigenlijk zou niemand die Ziggo start heeft dit moeten accepteren, het hele idee is slecht bedacht, sorry, zo zie ik het nu eenmaal.
meer betalen voor meer is prima , en als je het nodig bent, doen ,zou ik zeggen, maar het huidige start wegzetten als een goed instap model , nee, dat is naar mijn mening [op dit moment ] helaas niet [meer] zo.
ik was altijd tevreden over Ziggo, maar daar lijkt nu een eind aan te komen.
het onderscheid in de duurste abonnementen maken is natuurlijk de makkelijkste weg, het onderscheidt in het instapmodel maken , daar zit het hem in, en dit is in mijn ogen een flinke uitglijder..