HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
IK heb een tv en een beamer ik kon tot een paar weken geleden het signaal splitten om geen kabels te ruilen. tv kon samen met de beamer aan staan maar sinds een paar weken lukt het niet meer om het hdmi signaal te splitten ik gebruikte een versterkte splitter.
Opgelost! Ga naar oplossing.
mjlangras wrote:anoniemforum wrote:welke mediabox heb je ?
en wat komt er op je scherm
is de splitter hdcp geschikt
er komt helemaal geen beeld meer wel als ik de kabel alleen op de beamer of tv zet. Ik heb de nieuwste mediabox van ziggo
dan denk ik dat het een kopieerbeveiliging is
welke splitter gebruik je?
welke mediabox heb je ?
anoniemforum wrote:welke mediabox heb je ?
er komt helemaal geen beeld meer wel als ik de kabel alleen op de beamer of tv zet. Ik heb de nieuwste mediabox van ziggo
mjlangras wrote:anoniemforum wrote:welke mediabox heb je ?
anoniemforum wrote:mjlangras wrote:anoniemforum wrote:welke mediabox heb je ?
De splitter heb ik bij allekabels.nl gekocht ik heb hem gebrobeerd op een ander systeem daar werkte de splitter wel hoe kan ik de kopieerbeveiliging om zijlen?
Daar bestaan apparaatjes, voor die ik hier bewust niet noem, met wat logica en een zoekmachine is wel iets te vinden.
Het gevolg van HDCP is dat de goeden onder de kwaden moeten lijden. Het probleem kan het versie verschil zijn en grote kans dat dit model splitter bij HDCP 2.2 op een blacklist staat.
De kwaliteit gaat er niet op vooruit als de beamer een scart aansluiting heeft is dat een optie.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...