wavanooijik

Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

hdmi kabel

hallo ik heb mijn upgrade gehad en doet het heel goed maar nu als ik alles aan zet wordt mijn beeld even rose en dan weer normaal . Hoe kan dit alvast bedankt

12 Reacties 12
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit is een ''handshake'' issue . Het kan even duren voordat apparatuur weet welke instelling het moet gebruiken.

Als dat maar kort duurt is het niet abnormaal .

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Je zou ook even beeld instelling kunnen aanpassen, druk op Menu, ga dan naar Beeld en Geluid tabblad en kies Beeldscherm resolutie > Automatisch kan je aanpassen naar 1080i of 1080p probeer dat eens, kijken of het dan beter wordt.

 

En anders even nieuwe HDMI kabel proberen, kijken of dit blijft.

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Probeer anders even deze kleurinstellingen:

Menu > Instellingen > Beeld en Geluid > TV-kleur output > RGB

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Goedemorgen @wavanooijik! Wat gek dat je een roze beeld krijgt, wanneer je de tv aan doet! Heb je de stappen al doorgelopen die gegeven zijn? 🙂 Ervaar je nog steeds deze verkleuring aan het begin, of is het inmiddels opgelost?

wavanooijik
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

nog steeds

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@wavanooijik Kun je eens testen of het probleem zich ook voordoet met een andere HDMI kabel? Eventueel kan ik een nieuwe HDMI kabel toesturen. Test dan ook een andere HDMI poort op de TV om een probleem met de HDMI aansluiting op de TV uit te sluiten.

wavanooijik
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

oke stuur maar eens zo een kabel op dan kan ik hem testen alvast bedankt

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@Wavanooijk Prima! Ik heb kosteloos een nieuwe HDMI kabel opgestuurd. Binnen 3 a 4 dagen ontvang je de kabel met de brievenpost in huis. Laat je weten wat je bevindingen zijn met de nieuwe kabel?

wavanooijik
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

toppie bedankt

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19172Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7274Likes

@Wavanooijk Graag gedaan! 😉 We wachten jouw bevindingen dan even af. Alvast een prettig weekend!

wavanooijik
Topicstarter
Level 5
  • 56Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes

helaas werkt ook niet met een nieuwe kabel . Even  rose en dan weer normaal beeld moet er maar mee leren leven he  alvast bedankt voor de moeite

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Toch vervelend dat deze nieuwe HDMI kabel nog geen verschil maakt. Al ben ik wel blij dat na een tijdje het beeld weer normaal wordt.
Kun/ wil je voor intern onderzoek delen wat voor Merk + Type TV je hebt? 

Uitgelicht topic