bij het afspelen van opnames hapert het beeld, staat enkele seconden stil, en gaat dan verder. Dit terwijl het geluid wel doorloopt. We hebben dit probleem bij meerdere opnames, ook van meerdere zenders. echter specifiek kan ik het benoemen bij elke aflevering van Silent Witness op BBC one.
een tweede punt is dat we dit ook hebben bij het afspelen van viaplay, als app via de Smart TV.
bij "live" afspelen van tv programma's hebben we geen problemen.
hebben meer leden dit probleem ondervonden en hoe hebben jullie dit opgelost.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dan zal een Ziggo moderator kunnen kijken wat er nu verder nodig is om dit op te lossen.
@JcBrooklyn, dankjewel voor je terugkoppeling. Jammer dat het probleem niet verholpen is. Ik heb het signaal uitgelezen en dat ziet er goed uit. Wel een beetje aan de hoge kant. Kun de de splitter en coaxkabels eens helemaal loskoppelen en na 5 minuten weer aansluiten?
We kunnen ook een monteur sturen op deze voorwaarden. Ik hoor het graag als je daarmee akkoord bent.
Hoi Maud,
ik zal de splitter en de coaxkabels vanavond eens helemaal loskoppelen en controleren of dat het probleem dan verholpen is.
Voor wat betreft de monteur, indien het probleem niet opgelost is lijkt mij dit een goede oplossing, echter ben ik niet akkoord met "deze voorwaarden", maar ik hoop dat het eerder is opgelost.
@JcBrooklyn De voorwaarden staan in het geheel niet duidelijk omschreven op de website.
Ziggo is verantwoordelijk voor alles voor de 1e plaats waar Ziggo de woning binnenkomt als mede de 1e plaats waar Ziggo de woning binnenkomt, met de 1e splitter en 1e korte kabels, als daar de storing zit, dan zijn de kosten voor Ziggo.
Wordt de storing veroorzaakt door een kabel of wandcontactdoos probleem verder in de woning, dan zijn de kosten voor jezelf.
En dat is iets heel anders dan op de website staat: "De monteur onderzoekt of de storing komt door een probleem met je kabels of de apparatuur in je eigen huis. Zo ja, dan betaal je € 50 voor het oplossen van de storing. Is er alleen een probleem met het Ziggo netwerk? Dan betaal je niets. "
Mogelijk kan Maud dat doorzetten naar de afdeling die deze pagina beheerd.
Ik lees er steeds meer misverstanden over.
Hoe is het gegaan met het loskoppelen en het opnieuw aansluiten? Gaat het al wat beter of is toch een monteur nodig? @JcBrooklyn
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.