1
Vraag
2
Reacties
pd.nta

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

gratis tv pakket omzetten kan dat?

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@pd.nta Op dit moment kun je kiezen uit één van onderstaande pakketten als gratis tv-pakket:
Movies & Series L
Kids Pakket
Ziggo Sport Totaal

Deze informatie kun je ook op deze pagina terugvinden. Het is dus niet mogelijk om ViaPlay als gratis zenderpakket te kiezen omdat je Vodafone en Ziggo combineert. Zoals hier al is aangegeven kun je ViaPlay dus echt alleen tegen betaling afnemen. Meer informatie over Viaplay vind je hier.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Ferdy Bossy

Level 9
  • 330Posts
  • 16Oplossingen
  • 51Likes

Dat is direct mogelijk op https://ziggo.nl/abonnement

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @pd.nta

Het is zeker mogelijk om het zenderpakket van de Gratis Extra's die je krijgt als Vodafone en Ziggo klant te wijzigen! Is het gelukt met behulp van de tip van @Ferdy Bossy? Zo niet, dan kan ik je hierbij altijd helpen. Op dit moment heb je Ziggo Sport Totaal als gratis zenderpakket. Naar welk pakket zou je dit willen wijzigen? 🙂

pd.nta
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik wil mijn ziggo sport pakket omzetten naar het viaplay pakket 

Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 888Likes

@pd.nta besef wel dat viaplay niet gratis is, in tegenstelling tot jehuidige sportpakket. Je kunt viaplay er gewoon bij kopen volgens mij.

pd.nta
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo sport totaal is ook niet gratis, alleen ziggo abonnees met Vodafone abonnement kunnen het gratis installeren 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Alleen gaat die vlieger voor Viaplay niet op. Dit is een losse dienst net als ESPN en Netflix etc. Kortom geen keuze kanaal.

LeoGraper

Level 7
  • 177Posts
  • 3Oplossingen
  • 58Likes

Het wordt idd tijd dat Ziggo wat interressantere extra VF/HN pakketten aan gaat bieden, zoals pas ook een soort van Super pakket is geïntroduceerd met een mix van alle 'aparte' zenders die in XL zitten.
Heb ook Ziggo Sport als extra (terwijl ik 2x HN heb) en dat is soms ook een herhaalzender, van yesteryear.
Ziggo mod, als je meekijkt, gooi het in de ideeënbus...

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@pd.nta Op dit moment kun je kiezen uit één van onderstaande pakketten als gratis tv-pakket:
Movies & Series L
Kids Pakket
Ziggo Sport Totaal

Deze informatie kun je ook op deze pagina terugvinden. Het is dus niet mogelijk om ViaPlay als gratis zenderpakket te kiezen omdat je Vodafone en Ziggo combineert. Zoals hier al is aangegeven kun je ViaPlay dus echt alleen tegen betaling afnemen. Meer informatie over Viaplay vind je hier.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@pd.nta wrote:

Ziggo sport totaal is ook niet gratis, alleen ziggo abonnees met Vodafone abonnement kunnen het gratis installeren 


Ziggo Sport Totaal is niet gratis, het is echter wel van het zelfde achterliggende bedrijf, dan kan Ziggo dit gratis aanbieden via Vodafone. Viaplay is een buitenstaander en dan doet Ziggo dat niet. Je gaat nu iets van hetzelfde bedrijf vergelijken met iets van een ander bedrijf.
Movies&SeriesL is ook van Ziggo zelf, Ziggo koopt de content in voor een ondemand pakket, Ziggo kan dit dan ook aan de klanten van Vodafone die ook Ziggo hebben aanbieden als extra optie.
Bij Viaplay is die mogelijkheid er niet.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@LeoGraper wrote:

Het wordt idd tijd dat Ziggo wat interressantere extra VF/HN pakketten aan gaat bieden, zoals pas ook een soort van Super pakket is geïntroduceerd met een mix van alle 'aparte' zenders die in XL zitten.
Heb ook Ziggo Sport als extra (terwijl ik 2x HN heb) en dat is soms ook een herhaalzender, van yesteryear.
Ziggo mod, als je meekijkt, gooi het in de ideeënbus...

 


Voor suggesties en ideetjes kan je ook een apart topic maken, dan kunnen wij als andere forumgebruikers er ook echt reacties op geven op de sugestie. Dan is het voor Ziggo ook duidelijker, nu raakt het ondergesneeuwd in een ander topic.

LeoGraper

Level 7
  • 177Posts
  • 3Oplossingen
  • 58Likes

Ok, ga ik overwegen, was ook een klein beetje uit frustratie, want ik heb dit al via diverse kanalen (ook telefonisch) laten weten.
De 3 pakketten zijn het niet echt, en bestaan al heel lang, tijd voor vernieuwing en mogelijk als counter op het aanbod van KPN en ViaPlay.
Niet dat ik daardoor weg zou gaan, maar hedentendage is Movies en Series niet meer echt concurrerend met de vele streamdiensten, steeds meer mensen kijken ook minder live.
We zijn uit de kinderen, en tja, dan blijft er niet veel over, mogelijk dat een aantal extra pakketten die je er bij kan kiezen meer afgestemd gaan worden op gezinssituaties...

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic