1
Vraag
2
Reacties
Hans68

Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

gesproken ondertiteling op Ziggo mediabox XL mogelijk?

Mediabox aangesloten en gesychroniseerd met de TV(Samsung)sfastnadbediening.
Bij TV wel gesproken ondertiteling, maar via de Mediabox niet. Oplossing of is het
gewoon niet mogelijk?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
De Mediabox XL neemt inderdaad niets over van de tv, want de Mediabox XL stuurt juist alles naar de TV toe, niet andersom.

Ik heb je net verkeerd begrepen, het linkje wat ik stuurde is inderdaad niet wat je zoekt.
Je kunt Gesproken ondertiteling aanzetten bij NPO 1 2 en 3 door op de OK toets de drukken, dan Audio en Beeld, dan Audio en kies GOS-Stereo-audio voor slechtzienden. Dit moet je bij elke zender aanzetten en na elke keer dat je de Mediabox XL hebt uitgezet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Hans,

Ik neem aan dat je het hebt over de Mediabox XL? Zo niet, welke mediabox heb je?
En bij welke zender mis je ondertiteling?

Hopelijk helpt dit stappenplan je!

Groet,
Evert
Hans68
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
GESPROKEN ondertiteling. Mediabox XL neemt de instellingen van de Samsung TV niet over lijkt me, want ook de instelling voor doven moet opnieuw ingesteld worden. Gesproken ondertiteling van NPO-zenders wordt node gemist. Toch bedankt voor je reactie!
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Het juiste geluidsspoor kiezen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
De Mediabox XL neemt inderdaad niets over van de tv, want de Mediabox XL stuurt juist alles naar de TV toe, niet andersom.

Ik heb je net verkeerd begrepen, het linkje wat ik stuurde is inderdaad niet wat je zoekt.
Je kunt Gesproken ondertiteling aanzetten bij NPO 1 2 en 3 door op de OK toets de drukken, dan Audio en Beeld, dan Audio en kies GOS-Stereo-audio voor slechtzienden. Dit moet je bij elke zender aanzetten en na elke keer dat je de Mediabox XL hebt uitgezet.
Hans68
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie. Het werkt goed, alleen jammer dat het geen permanente
instelling is, zoals voor ondertiteling voor doven. Tot de volgende vraag en antwoord.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic