Robbieturf

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geluid

Goedemorgen.

Ik ben in het bezit van een Philips TV 43PUS7304 met Ci+ kaart. Daar ik problemen met mijn gehoor heb gebruik ik daarbij een Phonak TV-link om het geluid op mijn gehoorapparaten te krijgen. Deze Phonak is via een toslink kabel op de TV aangesloten. Alles functioneert naar wens. Echter als ik naar de ZIGGO-app op de smart TV gaat dan heb ik geen geluid meer via de toslinkkabel. Ik heb van alles geprobeert echter zonder resultaat. Is er iemand die hier eventueel een oplossing voor heeft. Dank Rob

1 Reactie 1
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes

Hey @Robbieturf en welkom op onze Community 🙂 

Wat fijn dat dit zo'n goede oplossing is voor je! Ik snap dat je ook graag wilt dat het goed werkt als je gebruik maakt van de Ziggo Go app op je smart tv. Ik heb hier zelf geen ervaring mee dus ik kan je helaas niet helpen maar ik duim dat er gauw een gebruiker langskomt die dit wel kan! 

Uitgelicht topic