1
Vraag
2
Reacties
Zuyltje

Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

geluid van Bose bedienen via AB next

Hallo,

 

ik heb al behoorlijk lang een mediabox next. aangesloten op een Sony TV en het geluid gaat via een bose soundbar 300.

totaal geen problemen tot ik ineens vorige week het geluid van de bose niet meer kan regelen via de AB van de next.

alles geprobeerd om de bose weer te koppelen via het menu maar krijg het niet voor elkaar. de koppeling komt niet tot stand. krijg ook nog wel eens de melding dat de servers van Ziggo niet bereikbaar zijn.

ook alles resetten helpt ook niet.

 

heeft iemand de gouden tip??

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Zuyltje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet niet wat er is gebeurd maar ineens ging de next in het koppelmenu opzoek maar andere Bose systemen. Na 3 keer kwam er een koppeling tot stand en werkte alles weer. 
opgelost. 😁

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Heel vaak helpt het om de batterijen een uur of indien makkelijker een nachtje uit de AB te halen, daarna doet de AB het direct weer of is beter te koppelen.

 

Zo niet, kies dan eens een ander merk en model en kies Ja.

Probeer daarna de Bose weer te koppelen, kies als model 300.

Zo kon ik eerder een Bose Solo opnieuw gekoppeld krijgen.

Zuyltje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

hallo Bert,

dank voor de aangedragen oplossing. helaas geeft de next nu de melding dat de mediabox niet online is en dat de servers niet bereikbaar zijn (code CS9993). bijzonder omdat de diagnostiek zegt dat alles goed is..... (next is verbonden via netwerkkabel)

ik hoop dat de melding in de loop van vanavond weg is.......

Zuyltje
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet niet wat er is gebeurd maar ineens ging de next in het koppelmenu opzoek maar andere Bose systemen. Na 3 keer kwam er een koppeling tot stand en werkte alles weer. 
opgelost. 😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic