Ik kan spontaan niet meer TV kijken. Netflix doet het wel. Het afspelen van opnames/video werkt wel. Ik krijg flikkerend blokjesscherm en stotterend geluid zo nu en dan. Gisteravond heb ik gewoon tv gekeken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ja. Ik heb een check gedaan met iemand van de klantenservice aan de tel. lijn. Vermoedelijk coax-kabel. Ik krijg één toegezonden en moet die uitproberen…. Nog even afwachten dus
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je je kabels nagekeken? Haal je coax aansluitingen eens los en zet ze weer vast.
Hoi@graafbr, welkom hier!
Een grote kermis is het dus op je beeld zo te lezen. Lekker dan!
Steefb stelt een goede vraag, heb je daar al iets mee gedaan?
Ja. Ik heb een check gedaan met iemand van de klantenservice aan de tel. lijn. Vermoedelijk coax-kabel. Ik krijg één toegezonden en moet die uitproberen…. Nog even afwachten dus
Top! Bedankt voor de terugkoppeling. Houd je ons hier op de hoogte?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.