1
Vraag
2
Reageer en help mee
ajk visser

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

geen replay

geen replay op de nieuwszenders oa cnn bbc etc sinds ruim een week 

4 Reacties 4
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2262Posts
  • 356Oplossingen
  • 545Likes

Dag @ajk visser! Welkom hier op de Ziggo Community. Leuk dat je ons hier hebt weten te vinden 🙂

Het probleem met Replay TV op de zender CNN is ons bekend. Bijna alle titels op kanaal 503 zijn door de zender aangemerkt als niet beschikbaar. Dit probleem is in onderzoek met de aanbieder zelf en hopelijk volgt er snel een oplossing voor.

 

Ik zie dat je ook BBC noemt als zender waarop dit niet mogelijk is sinds een week. Volgens ons zenderoverzicht is er echter geen Replay TV beschikbaarheid op de meeste BBC zenders (alleen op BBC First, kanaal 22). Dit kun je zien aan het ontbrekende Replay TV icoontje bij bijvoorbeeld BBC One en BBC Two. Ik heb zojuist zelf Replay TV getest op BBC First en dat werkt bij mij probleemloos. Hopelijk is dit bij jou ook het geval. Zo niet, dan hoor ik dat uiteraard graag!

Nico van A.

Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Inderdaad, al meer dan een week geen mogelijkheid meer om CNN en sommige andere nieuwszenders terug te kijken. Heel vervelend omdat CNN primetime programma's in NL midden in de nacht worden uitgezonden en replay dus noodzakelijk is. Het niet meer terug kunnen kijken van sommige zenders is wel een ernstige achteruitgang van het abonnement . Ik hoop dat ze dit alsnog gaan oplossen, maar ik vrees het ergste.

Dit is vorig jaar ook al eens gebeurd, toen was het na een klacht binnen een paar dagen opgelost. Nu krijg ik te horen " dat er naar gekeken wordt" en gebeurt er niets.

Klantenservice begint met aan te nemen dat het aan je apparatuur ligt of zo. Pas na lang aandringen wordt toegegeven dat er inderdaad iets bij Ziggo veranderd is.

Ik vrees dat dit net zo gaat als met het onmogelijk maken maken van replay voor oudere app versies voor de Ipad (versies die verder nog gewoon goed draaiden): daar zou ook naar gekeken worden, en uiteindelijk blijkt dat ze bij Ziggo gewoon geen boodschap hebben aan de klanten en het te veel moeite vinden om rekening met ze te houden.

 

ajk visser
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Je hebt helemaal gelijk Nico. Ik merkte al eerder op dat ik enige keren ZIGGO had gebeld en het enige advies dat ik kreeg was om stapsgewijs al mijn apparatuur aan en uit te zetten, even te wachten en kijken of dan de replay bij de nieuwszenders het deed. Zoals jij het nu beschrijft dat dit eerder voorgekomen is cq bekend zou moeten zijn, voel je daar natuurlijk achteraf wel een beetje als ‘’gekke Henkie’’ behandeld. Er is voor al diegenen die om wat voor reden zeer gehecht afhankelijk cq zijn van de nieuwszenders wel de mogelijkheid om al je gewenste programma’s op te nemen, maar dat is natuurlijk een zeer omslachtige werkwijze. Benieuwd wanneer het weer functioneert.

Nico van A.

Level 5
  • 56Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

Bij mij gaat het opnemen ook niet , tenminste  niet met ziggogo op de computer. Heeft iets met abonnement te maken geloof ik. Ik kon uitzendingen wel toevoegen aan de kijklijst maar dat gaat dus bij cnn ook niet meer.

Overigens waren BBC world news en Euronews al langer niet meer te replayen geloof ik, daar kijk ik niet vaak naar.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic