Inderdaad, al meer dan een week geen mogelijkheid meer om CNN en sommige andere nieuwszenders terug te kijken. Heel vervelend omdat CNN primetime programma's in NL midden in de nacht worden uitgezonden en replay dus noodzakelijk is. Het niet meer terug kunnen kijken van sommige zenders is wel een ernstige achteruitgang van het abonnement . Ik hoop dat ze dit alsnog gaan oplossen, maar ik vrees het ergste.
Dit is vorig jaar ook al eens gebeurd, toen was het na een klacht binnen een paar dagen opgelost. Nu krijg ik te horen " dat er naar gekeken wordt" en gebeurt er niets.
Klantenservice begint met aan te nemen dat het aan je apparatuur ligt of zo. Pas na lang aandringen wordt toegegeven dat er inderdaad iets bij Ziggo veranderd is.
Ik vrees dat dit net zo gaat als met het onmogelijk maken maken van replay voor oudere app versies voor de Ipad (versies die verder nog gewoon goed draaiden): daar zou ook naar gekeken worden, en uiteindelijk blijkt dat ze bij Ziggo gewoon geen boodschap hebben aan de klanten en het te veel moeite vinden om rekening met ze te houden.