Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Heb > 48 uur Viaplay en werkt prima via app en kanaal 200 op primaire tv.
Op 2e en 3e tv werkt kanaal 200 niet (E16-melding).
Ook zenders herstellen via de website werkt niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb de laatste weken helaas weinig tijd gehad.
Inmiddels lijkt het er op dat mijn Cisco 8485 HD DVB het begeven heeft, dus ga ik die maar even (tijdelijk) vervangen door de Humax 5300c.
Zijn deze tv's voorzien van Ci+ module en smartcard?
primaire TV = samsung smart TV icm Next.
=> alles werkt prima (ook Viaplay via app en K200)
2e TV = philips smart TV icm Cisco 8485 HD DVB (met smartcard)
=> geen K200 (E16 / E06) en ook geen sportzenders
3e TV = Samsung monitor icm Humax 5300c (met smartcard)
=> geen K200; wel sportzenders
Vorige week sportpakketten gewijzigd en 2 dagen geleden Viaplay toegevoegd.
Net klantenservice aan de lijn gehad: wijziging van sportpakket/Viaplay is wellicht de oorzaak van het feit dat de (oud) smartcards niet meer uitgelezen kunnen worden....
Omdat kaartjes mijn eigendom zijn, moet ik wellicht nieuwe huren...?
inmiddels wel weer sportzenders op de 2e TV.
Resteert de E16-04 melding op de 2e en 3e TV bij kanaal 200.
Net klantenservice aan de lijn gehad: wijziging van sportpakket/Viaplay is wellicht de oorzaak van het feit dat de (oud) smartcards niet meer uitgelezen kunnen worden....
Omdat kaartjes mijn eigendom zijn, moet ik wellicht nieuwe huren...?
Kun je beter via de moderatoren van dit forum regelen.
De klantenservice is wat dit soort zaken betreft incompetent.
iemand een idee hoe dit op te lossen?
Even wachten tot er Ziggo moderators hier langskomen, zij kunnen meer zien in de achtergrond en mogelijk ergens een schop tegen geven om het te activeren.
Hoi @MartintH!
Wat jammer dat je op de 2e en 3e tv geen kanaal 200 hebt. Ik heb een signaal gestuurd naar je abonnement. Je mag de tv's aanzetten. Binnen 4 uur zou het weer moeten werken.
Helaas nog steeds geen kanaal 200 op mijn 2e en 3e TV...
@MartintH wat irritant zeg! Sorry voor dit gedoe!
We zijn nog eens druk wezen sleutelen. Het zou nu echt goed moeten staan. Wil je het eens bekijken? Let wel, op kanaal 200 is buiten de Formule1 weekenden geen content beschikbaar.
Bijna goed:
- op primaire TV (Samsung smart TV icm Next) staat alles goed
- op 2e TV (Philips smart TV icm Cisco 8485 HD DVB) doet kanaal 200 nu ook prima
- op 3e TV (Samsung monitor icm Humax 5300c) doet kanaal 200 het nog steeds niet
Software update niet mogelijk: meest recente software blijkbaar al aanwezig
@MartintH wat gek! Ik heb wel een vraagje: zit in die Humax5300c wel een smartcard?
jazeker! en hij is ook geregistreerd in MijnZiggo.
@MartinH het wordt steeds gekker! Uiteraard lossen we dit op, het is alleen even zoeken.
Heb je de optie om de Humax 5300c eens aan te sluiten op een andere TV? Dit om een signaal probleem uit te sluiten, heb je op een andere TV met dit kastje (Humax 5300c) namelijk wel signaal dan moeten we het issue in het signaal zoeken en niet direct in de hardware 🙂
Kunnen we je nog helpen, @MartintH?
Heb de laatste weken helaas weinig tijd gehad.
Inmiddels lijkt het er op dat mijn Cisco 8485 HD DVB het begeven heeft, dus ga ik die maar even (tijdelijk) vervangen door de Humax 5300c.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...