1
Vraag
2
Reacties
Shlm

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

geen digitale zenders meer

Sinds een paar dagen zagen we een zwart scherm bij Nederland 1,2 en 3 (zonder foutcode). Alle andere zenders werkten gewoon.

Volgens het forum moesten we de instellingen terugzetten naar fabrieksinstellingen, maar kunnen alleen nog de analoge zenders worden gevonden. Alle instellingen kloppen verder. Waar kan dit aan liggen? We hebben alles al tien keer nagelopen en opnieuw proberen te installeren. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Shlm
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, het lag aan de kabel. Blijkbaar is deze van de een op de andere dag kapot gegaan. Bedankt in ieder geval!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Geef je merk TV en typenr eens door. Je moet alleen digitale installatie doen.

Shlm
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Samsung, waar kan ik het typenummer vinden? Alleen digitale installatie heb ik ook al geprobeerd.

Shlm
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Typenummer: UE40JU7000

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Shlm
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Helaas, alle stappen gevolgd, maar ook dat werkt niet.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Probeer in je Mijn Ziggo de zenders eens opnieuw in te stellen voor de Smartcard in kwestie. Kijk bij Mijn Producten>Televisie voor de Smartcard.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Shlm

Allereerst welkom op de Community! 🙂 
 

Ik zie dat er al uit verschillende hoeken hulp is gekomen en dat je ook telefonisch nog contact met ons hebt gehad.
Is het inmiddels gelukt om de zenders weer zichtbaar te krijgen?

Shlm
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, het lag aan de kabel. Blijkbaar is deze van de een op de andere dag kapot gegaan. Bedankt in ieder geval!

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Fijn dat de oorzaak is gevonden en is verholpen, @Shlm! 🙂 

Veel kijkplezier toegewenst! 😄

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic