1
Vraag
2
Reacties
chase

Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

geen commerciële zenders op Sony Bravia TV in slaapkamer

Hallo allemaal,

Wederom wendt ik me tot jullie voor het volgende probleem. Heb mijn oude abonnement "alles in een"opgezegd ( 59 euro) en deze omgezet naar een goedkoper abonnement, cable TV, internet start, en bellen. (52,50 euro) en heb voor programma's terugkijken een abonnement op NPOstart plus genomen (2,99 euro) omdat op dit gebied Ziggo niets heeft te bieden. Ik dacht een prima deal en goede keuze. Maar wat blijkt er nu ? Op mijn slaapkamer TV met de coax rechtstreeks in het toestel krijg ik bij veel ( commerciële )zenders de melding E16-4 dat deze zender niet in het abonnement zit terwijl ik in de woonkamer deze zenders wel gewoon heb.In de slaapkamer kijk ik wel via de Humax HDR 5200C recorder. Als ik de coax rechtstreeks in de TV doe (een Sony Bravia KLV-V26A10E ) vindt hij bij het zender zoeken geen ene zender. Ra ra hoe kan dat?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
chase
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Zucht, was alles maar zo eenvoudig in het leven. Helemaal top Steef. Alle zenders zijn er weer bij. Ben ik blij mee. Bedankt hoor!!!!

Groeten

Bekijk in context

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Volgens de specificaties heeft deze tv geen DVB-C-tuner aan boord. Je kon er alleen analoge tv mee kijken. Analoge tv wordt al jaren niet meer doorgegeven door Ziggo.
https://manualzz.com/doc/nl/4665428/sony-klv-v26a10e-user-manual 

Met deze tv kun je geen digitale tv kijken, ook niet het ongecodeerde pakket.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Gebruik bij installatie netwerk id 4444

 

TV installeren | Klantenservice | Ziggo

chase
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Zucht, was alles maar zo eenvoudig in het leven. Helemaal top Steef. Alle zenders zijn er weer bij. Ben ik blij mee. Bedankt hoor!!!!

Groeten

chase
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Steef, wil nog even terugkomen op het niet vinden van de zenders op de Sony Bravia TV wanneer ik de coaxkabel rechtstreeks op deze TV aansluit. Is deze televisie niet geschikt voor het Ziggo signaal of doe ik iets verkeerd. Hoor het graag.

Groet

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Volgens de specificaties heeft deze tv geen DVB-C-tuner aan boord. Je kon er alleen analoge tv mee kijken. Analoge tv wordt al jaren niet meer doorgegeven door Ziggo.
https://manualzz.com/doc/nl/4665428/sony-klv-v26a10e-user-manual 

Met deze tv kun je geen digitale tv kijken, ook niet het ongecodeerde pakket.

chase
Topicstarter
Level 4
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Duidelijk Mark, ik was er al een beetje bang voor. Dank voor je expertise.

Groet

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Je kunt altijd kijken of je voor een paar tientjes een tweedehands Humax 5200c op de kop kunt tikken. Wij gebruiken er eentje in de slaapkamer bij een tv zonder DVB-C-tuner. De Humax is ook aangesloten op een oud stereosetje als digitale radio.

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

heb eventueel nog wel een humax 5300c liggen

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Die zal ook prima werken als ontvanger.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic