Ik heb de ci+ module uit de tv gehaald en ik kan nog steeds alle zenders kijken (dtv kabel). Is dat normaal? kan ik nu de module ook gewoon in een andere tv doen om ook daar alle zenders te ontvangen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Met een digitaal TV abonnement kunt meer zenders zien en in HD bekijken. Zonder mediabox of CI module ziet u alleen NPO 1, 2 en 3 en Ziggo Sport (kanaal 14) in HD. Het kabel-TV pakket omvat ca. 30 zenders. Het digitale TV-pakket, met mediabox, heeft minimaal 80 zenders, waarvan 36 in HD.
Welk TV abonnement heeft u?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
U kunt alle zenders van het kabel TV pakket zonder mediabox of CI+ module bekijken.
Hier snap ik niks van…. waarom moest ik dan modules en mediaboxen voor mijn tv’s kopen om digitaal HD te kunnen kijken?
Met een digitaal TV abonnement kunt meer zenders zien en in HD bekijken. Zonder mediabox of CI module ziet u alleen NPO 1, 2 en 3 en Ziggo Sport (kanaal 14) in HD. Het kabel-TV pakket omvat ca. 30 zenders. Het digitale TV-pakket, met mediabox, heeft minimaal 80 zenders, waarvan 36 in HD.
Welk TV abonnement heeft u?
Ik heb tv standard
Wat ziet u op kanaal 19 en 22 op de TV waar u de module heeft uitgehaald?
Geen beeld omdat hij geen smardcard herkend….
Cocosun wrote:
Geen beeld omdat hij geen smardcard herkend….
Dan zie je het :-). Zonder kaart heb je kabelTV, met kaart TV standard. Als je de verschillen wilt zien, check dan vooral even het zenderoverzicht.
Cocosun wrote:
kan ik nu de module ook gewoon in een andere tv doen om ook daar alle zenders te ontvangen?
@Lycke Ziggo heeft verwoord wat ik u al probeerde duidelijk te maken. Maar om antwoord te geven op uw vraag: ja, u kunt de module in een andere TV gebruiken en dan alle zenders zien van het TV-standaard pakket.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.