1
Vraag
2
Reacties
Cocosun

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen ci+ module en toch alle zenders

Ik heb de ci+ module uit de tv gehaald en ik kan nog steeds alle zenders kijken (dtv kabel). Is dat normaal? kan ik nu de module ook gewoon in een andere tv doen om ook daar alle zenders te ontvangen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Met een digitaal TV abonnement kunt meer zenders zien en in HD bekijken. Zonder mediabox of CI module ziet u alleen NPO 1, 2 en 3 en Ziggo Sport (kanaal 14) in HD. Het kabel-TV pakket omvat ca. 30 zenders. Het digitale TV-pakket, met mediabox, heeft minimaal 80 zenders, waarvan 36 in HD.

Welk TV abonnement heeft u?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

U kunt alle zenders van het kabel TV pakket zonder mediabox of CI+ module bekijken. 

Cocosun
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier snap ik niks van…. waarom moest ik dan modules en mediaboxen voor mijn tv’s kopen om digitaal HD te kunnen kijken?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Met een digitaal TV abonnement kunt meer zenders zien en in HD bekijken. Zonder mediabox of CI module ziet u alleen NPO 1, 2 en 3 en Ziggo Sport (kanaal 14) in HD. Het kabel-TV pakket omvat ca. 30 zenders. Het digitale TV-pakket, met mediabox, heeft minimaal 80 zenders, waarvan 36 in HD.

Welk TV abonnement heeft u?

Cocosun
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb tv standard

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Wat ziet u op kanaal 19 en 22 op de TV waar u de module heeft uitgehaald?

Cocosun
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen beeld omdat hij geen smardcard herkend…. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Cocosun wrote:

Geen beeld omdat hij geen smardcard herkend…. 

 

Dan zie je het :-). Zonder kaart heb je kabelTV, met kaart TV standard. Als je de verschillen wilt zien, check dan vooral even het zenderoverzicht. 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Cocosun wrote:

kan ik nu de module ook gewoon in een andere tv doen om ook daar alle zenders te ontvangen?

@Lycke Ziggo  heeft verwoord wat ik u al probeerde duidelijk te maken. Maar om antwoord te geven op uw vraag: ja, u kunt de module in een andere TV gebruiken en dan alle zenders zien van het TV-standaard pakket.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic