1
Vraag
2
Reacties
jim53

Level 5
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

geen beeld, wel geluid

Goedemorgen, 

Ik heb al enige tijd de media box next, in het algemeen met plezier. Bij het TV kijken verdween onlangs het beeld, maar het geluid bleef intact. Binnen het kwartier herstelde de TV spontaan voor een kort moment, waarna het beeld weg bleef maar het geluid niet. De digitale radio die op mijn mediabox is aangesloten bleef en blijft het doen. Het kijken naar een andere zender/kanaal liet het zelfde zien: geen beeld, wel geluid. 

De Ziggo medewerker die ik sprak vermoedt dat ik de kabels moet vervangen. Ik twijfel aan die oplossing, maar zal het toch proberen. Wat zou de oorzaak kunnen zijn en wat kan ik doen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jim53
Topicstarter
Level 5
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Hallo @Bert en @Meindert, ik heb de nieuwe coaxkabel en HDMI kabel uitgeprobeerd. Zonder resultaat. Op advies van Ziggo heb ik contact opgenomen met Philips. Helaas moet ik ernstig rekening houden met een structureel defect van mijn tv. Reparatie kost téveel. Jammer, maar bedankt voor het meedenken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?

En eventueel ook een foto van een andere coax wandcontactdoos waar de Next op aangesloten zit?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @jim53 , wat irritant dat je tegen dit probleem aanloopt. Fijn dat onze Community leden je hiermee mogen helpen.
 

Heb je de vraag van @Bert gezien? Als je deze informatie wilt aanleveren, zitten onze leden klaar voor je! 

jim53
Topicstarter
Level 5
  • 42Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Hallo @Bert en @Meindert, ik heb de nieuwe coaxkabel en HDMI kabel uitgeprobeerd. Zonder resultaat. Op advies van Ziggo heb ik contact opgenomen met Philips. Helaas moet ik ernstig rekening houden met een structureel defect van mijn tv. Reparatie kost téveel. Jammer, maar bedankt voor het meedenken.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@jim53 Heb je ook een andere HDMI ingang geprobeerd op de Philips TV?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic