HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Met de afstandsbediening van de Mediabox XL zet ik de TV, mediabox en de soundbar
(Bose ST 300) aan. Als de soundbar muziek (radio) afspeelt werkt dat niet: alleen de TV en Mediabox gaan dan aan.
Als je de radio (ST300) eerst uitzet, dan gaat het weer wel. Is dat op te lossen, dus ook de ST 300 mee aanzetten
als de radio speelt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Bedankt. Optische kabel lukt niet. Gebruik nu (na e.e.a. uitproberen) de afstandsbediening van Bose (ST300). Als je daarmee eerst de radio (ST300) uitzet, dan kun je daarna TV en ST300 tegelijk aanzetten. Met deze AB kun je ook de mediabox XL aan/uit zetten. Daarmee is weliswaar het "probleem" van de AB /mediabox niet opgelost, maar het gaat zo wel goed.
hoe is alles aangesloten?
De mediabox XL:
HDMI out naar TV HDMI ; TV is LG apparaat.
heeft een verbinding met ethernet (kabel)
heeft ook aansluiting op een coaxkabel van Ziggo.
ST300:
is niet verbonden met de Mediabox XL.
HDMI out to TV (ARC) naar TV ARC.
heeft ook een verbinding met ethernet.
Hoop dat je hier iets mee kunt?
het is niet aanbevolen om de mediabox xl via utp kabel aan je modem te koppelen wegens storingen die dan kunnen ontstaan door een dubbele dhcp
de mediabox xl heeft een eigen ingebouwd modem voor iptv zoals opnames replay-tv movies en series netflix etc
de tv zou het signaal moeten doorgeven aan de ST300 zodat die aangaat iets zorgt er voor dat die signaal niet verstuurt woord ik heb net eens gekeken bij mijn samsung qled en zie geen opties voor een knop alles aan en uit
die optie heeft de next wel of de mediabox xl de zelfde optie heeft weet ik niet zeker
wat staat er bij die instelling
anders raad ik je aan de soundbar via een optical rechtstreeks met de mediabox xl te verbinden
Bedankt. Optische kabel lukt niet. Gebruik nu (na e.e.a. uitproberen) de afstandsbediening van Bose (ST300). Als je daarmee eerst de radio (ST300) uitzet, dan kun je daarna TV en ST300 tegelijk aanzetten. Met deze AB kun je ook de mediabox XL aan/uit zetten. Daarmee is weliswaar het "probleem" van de AB /mediabox niet opgelost, maar het gaat zo wel goed.
Hallo @Tonhar , fijn om te lezen dat het o goed gaat. Kun je de hulp van onze Community-leden nog ergens bij gebruiken of kan het topic gesloten worden?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...