1
Vraag
2
Reacties
Ronald_Huisman

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

foutcode cs1003 op pc

Goedemiddag allen.

 

Ik probeer ziggo via PC browser te bekijken en krijg foutmelding cs1003. Nu wil ik toch graag even de f1 op rtl bekijken en pak mijn tablet, deze geeft geen foutmelding.

 

Ja ik heb een zware game pc die toch het een en ander aankan en gebruik de firefox browser voor ziggo.

 

Waar komt deze foutmelding vandaan ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Vrijwel alle streaming diensten proberen VPN's te blokkeren, ongeacht welk land die staat.

Bekijk in context

Uitgelicht
Ronald_Huisman
topicstarter
Level 2
  • 4Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ok, heb vpn uitgezet en werkt weer prima, alleen vpn zonder blocker en checkup is dus al genoeg. VPN stond dus inderdaad op nederland maar ook dit is dus al te veel. Dank voor deze oplossing.

7 Reacties 7
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Fout CS1003 geeft aan of er een storing of iets is, zie 

Foutcode CS1003 

Als je Ziggo Go op de PC wil kijken https://www.ziggogo.tv/nl.html

Verwijder dan even je Cookies en welke browser gebruik je, maar kijk deze even na.

 

Schermafbeelding 2022-05-27 om 22.56.51.pngSchermafbeelding 2022-05-27 om 22.57.37.pngSchermafbeelding 2022-05-27 om 22.57.12.png

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
@Evert  schreef:
Probeer Firefox dan op te frissen, door op de 3 streepjes rechtsboven in te klikken, dan Help > Probleemoplossingsinformatie > Firefox opfrissen.
Je zou Firefox ook opnieuw kunnen installeren.

Bovenstaand was de oplossing voor anderen: Opgelost: Ziggo GO werkt niet meer in Firefox - Ziggo Community

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Bert  @Ronald_Huisman  misschien een Apple ding, zal morgen even in Windows11 testen.

 

Op mijn Macbook air in Firefox werkt Ziggo Go wel, ik vraag me dan af, heb je VPN of iets van een Blocker aanstaan. Heb met mijn Telefoon filmpje gemaakt, anders zie je geen beelden. (Filmpje staat besloten alleen hier te zien en niet op mijn Youtube kanaal)

 

 

Ronald_Huisman
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Misschoen dat vpn raar doet, niet aan gedacht.

Deze zou op nederlamd staan maar zal vanavond even kijken.

Blocker staat zeker uit ivm laad problemen op merrdere sites.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Vrijwel alle streaming diensten proberen VPN's te blokkeren, ongeacht welk land die staat.

Ronald_Huisman
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ok, heb vpn uitgezet en werkt weer prima, alleen vpn zonder blocker en checkup is dus al genoeg. VPN stond dus inderdaad op nederland maar ook dit is dus al te veel. Dank voor deze oplossing.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23613Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Graag gedaan voor het helpen 😊 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic