Goedemiddag allen.
Ik probeer ziggo via PC browser te bekijken en krijg foutmelding cs1003. Nu wil ik toch graag even de f1 op rtl bekijken en pak mijn tablet, deze geeft geen foutmelding.
Ja ik heb een zware game pc die toch het een en ander aankan en gebruik de firefox browser voor ziggo.
Waar komt deze foutmelding vandaan ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Vrijwel alle streaming diensten proberen VPN's te blokkeren, ongeacht welk land die staat.
ok, heb vpn uitgezet en werkt weer prima, alleen vpn zonder blocker en checkup is dus al genoeg. VPN stond dus inderdaad op nederland maar ook dit is dus al te veel. Dank voor deze oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Fout CS1003 geeft aan of er een storing of iets is, zie
Als je Ziggo Go op de PC wil kijken https://www.ziggogo.tv/nl.html
Verwijder dan even je Cookies en welke browser gebruik je, maar kijk deze even na.
@Evert schreef:
Probeer Firefox dan op te frissen, door op de 3 streepjes rechtsboven in te klikken, dan Help > Probleemoplossingsinformatie > Firefox opfrissen.
Je zou Firefox ook opnieuw kunnen installeren.
Bovenstaand was de oplossing voor anderen: Opgelost: Ziggo GO werkt niet meer in Firefox - Ziggo Community
@Bert @Ronald_Huisman misschien een Apple ding, zal morgen even in Windows11 testen.
Op mijn Macbook air in Firefox werkt Ziggo Go wel, ik vraag me dan af, heb je VPN of iets van een Blocker aanstaan. Heb met mijn Telefoon filmpje gemaakt, anders zie je geen beelden. (Filmpje staat besloten alleen hier te zien en niet op mijn Youtube kanaal)
Misschoen dat vpn raar doet, niet aan gedacht.
Deze zou op nederlamd staan maar zal vanavond even kijken.
Blocker staat zeker uit ivm laad problemen op merrdere sites.
Vrijwel alle streaming diensten proberen VPN's te blokkeren, ongeacht welk land die staat.
ok, heb vpn uitgezet en werkt weer prima, alleen vpn zonder blocker en checkup is dus al genoeg. VPN stond dus inderdaad op nederland maar ook dit is dus al te veel. Dank voor deze oplossing.
Graag gedaan voor het helpen 😊
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.