1
Vraag
2
Reacties
rozeboomg

Level 5
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

foutcode VL01 op mediabox next

Ik lees van alles over deze foutcode op de Horizonbox maar niet op de next.  Nu heb ik dus een probleem dat beeld regelmatig op zwart gaat en even later weer zichtbaar is , en dit gebeurt diverse keren achter elkaar. Serie loopt intussen wel gewoon door. 

Ik heb de next al 10 minuten losgekoppeld van stroom maar dat helpt dus niet.

het is ook niet bij 1 bepaalde serie of aflevering maar bij verschillende

Iemand met een andere oplossing?

31 Reacties 31
rozeboomg
Topicstarter
Level 5
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Be rt wrote:

Je hebt sowieso een oude AOP die allerlei problemen kan geven en die eerst vernieuwd moet worden, anders heeft verder zoeken heeft geen zin als je niet eerst het fundament op orde hebt.

Op een slecht fundament krijg je nooit een stevig huis gebouwd.


okay dan wacht ik nog wel even op de reactie van Lycke van Ziggo

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

@rozeboomg . Laten we er snel voor zorgen dat je verouderde AOP vervangen gaat worden.  Kan ik je bellen voor een afspraak met een monteur? 🙂 

rozeboomg
Topicstarter
Level 5
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Lycke Ziggo wrote:

@rozeboomg . Laten we er snel voor zorgen dat je verouderde AOP vervangen gaat worden.  Kan ik je bellen voor een afspraak met een monteur? 🙂 


Uiteraard kan dat , alleen ben ik in de middag niet te bereiken ivm. mijn beroep als buschauffeur

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Misschien is het dan makkelijker zelf even contact op te nemen :-). Dit kan 24 uur per dag via de chat! Je kunt aangeven aan degene die je spreekt dat de “taak” voor de monteur al aangemaakt is. Dat enkel de afspraak nog even gekozen moet worden :-). Dat de monteur dus ingepland moet worden omdat je AOP verouderd is. 

 

Hou je ons hier op de hoogte? 🙂 

rozeboomg
Topicstarter
Level 5
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Lycke Ziggo wrote:

Misschien is het dan makkelijker zelf even contact op te nemen :-). Dit kan 24 uur per dag via de chat! Je kunt aangeven aan degene die je spreekt dat de “taak” voor de monteur al aangemaakt is. Dat enkel de afspraak nog even gekozen moet worden :-). Dat de monteur dus ingepland moet worden omdat je AOP verouderd is. 

 

Hou je ons hier op de hoogte? 🙂 


Bedankt afspraak is gemaakt op 5 December, wie weet als Sinterklaas cadeau een goed werkende next 

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Misschien kan ik beter wachten tot je update na 5 dec maar ik heb een beetje twijfels of dit probleem aan je aop ligt (al ben ik het helemaal eens dat die eerst vervangen moet worden voor je verder kunt zoeken).

Ik heb alvast een vraagje: gebruik je een wifibooster?

rozeboomg
Topicstarter
Level 5
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Dolfff wrote:

Misschien kan ik beter wachten tot je update na 5 dec maar ik heb een beetje twijfels of dit probleem aan je aop ligt (al ben ik het helemaal eens dat die eerst vervangen moet worden voor je verder kunt zoeken).

Ik heb alvast een vraagje: gebruik je een wifibooster?


nee ik gebruik geen booster

rozeboomg
Topicstarter
Level 5
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

https://community.ziggo.nl/members/be-rt-3157

https://community.ziggo.nl/members/lycke-ziggo-70051

Lycke en Bert bedankt voor alle hulp , sinds de monteur is geweest geen uitval meer hij heeft ook direct andere pluggen er op gezet voor de Radio en TV boven en tot op heden werkt alles prima

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Dankjewel voor je terugkoppeling! Ik had dit eigenlijk niet verwacht omdat je met de Horizon geen last had en in eerste instantie alleen met Videoland en gek genoeg na een reset ook met live tv. En jijzelf trok 2 weken geleden ook de conclusie dat het toch niet aan het signaal kon liggen. Mooi dat een volharder als Bert dan blijft aandringen. Hij heeft dan ook al 80 jaar ervaring met Ziggo

Dus moraal vh verhaal: slechte bekabeling / aop kan allerlei typische en atypische storingen veroorzaken.

Bert en Lycke verdienen hier een extra pluim.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@rozeboomg TOP, veel kijkplezier gewenst. 

rozeboomg
Topicstarter
Level 5
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Dolfff wrote:

Dankjewel voor je terugkoppeling! Ik had dit eigenlijk niet verwacht omdat je met de Horizon geen last had en in eerste instantie alleen met Videoland en gek genoeg na een reset ook met live tv. En jijzelf trok 2 weken geleden ook de conclusie dat het toch niet aan het signaal kon liggen. Mooi dat een volharder als Bert dan blijft aandringen. Hij heeft dan ook al 80 jaar ervaring met Ziggo

Dus moraal vh verhaal: slechte bekabeling / aop kan allerlei typische en atypische storingen veroorzaken.

Bert en Lycke verdienen hier een extra pluim.


ze verdienen inderdaad een pluim , en ook Ziggo voor de prima service

rozeboomg
Topicstarter
Level 5
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Be rt wrote:

@rozeboomgTOP, veel kijkplezier gewenst. 


dank je en nogmaals bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic