OK dit ziet er niet goed uit.
@rozeboomg Allereerst voldoet je AOP = Abonnee Overname Punt = eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt en deze splitter niet meer aan de hedendaagse standaard en wordt gratis vervangen door een Ziggo monteur.
Op de radio aansluiting en op de versterker zit een open stekker die nu als antenne werkt voor allerlei signalen zoals b.v. 4G en andere zendende apparaten en deze op het coax netwerk zet met allerlei storingen tot gevolg.
Ik zie ook nog wat oudere kabels die mogelijk ook niet afgeschermd zijn voor de signalen van buiten, de monteur kan deze mogelijk vervangen voor grofweg de kostprijs, vraag even wat en hoeveel de kosten zijn aan de monteur.
Je kunt wachten tot morgen Lycke van Ziggo hier weer langskomt om een afspraak te maken voor een monteur.
Neem even contact op met Ziggo via de chat als je sneller een afspraak wilt maken.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact