1
Vraag
2
Reacties
Michen

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

foutcode E101-4

Om 17.00 mn kastje geïnstalleerd en nog steeds geen tv ,wat nu? Heb ook al gebeld en die zegt wachten, terwijl op de doos en in de gebruiksaanwijzing staat binnen 5 minuten geregeld 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Michen 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het installeren van jouw Humax mediabox had blijkbaar toch iets meer voeten in de aarde. Ik zie dat de Humax sinds 12 januari 2021 actief staat onder jouw producten en dat er gisteren nog contact is geweest met één van mijn collega's. Mijn collega heeft een seintje naar de Humax gestuurd waardoor de zenders opnieuw worden ingeladen. Kan ik hieruit afleiden dat je nu toegang hebt tot alle kanalen en de installatie is gelukt?  

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Michen 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Het installeren van jouw Humax mediabox had blijkbaar toch iets meer voeten in de aarde. Ik zie dat de Humax sinds 12 januari 2021 actief staat onder jouw producten en dat er gisteren nog contact is geweest met één van mijn collega's. Mijn collega heeft een seintje naar de Humax gestuurd waardoor de zenders opnieuw worden ingeladen. Kan ik hieruit afleiden dat je nu toegang hebt tot alle kanalen en de installatie is gelukt?  

Michen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alles doet t inmiddels, dank

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic